خروش هزاران نفر از حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان با فریادهای لبیک یا اقصی

خروش هزاران نفر از حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان با فریادهای لبیک یا اقصی
يکشنبه 14 آبان 1402 - 18:50

راهپیمایی بزرگ هواداران فلسطین در همبستگی با غزه امروز با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با فریادهای مرگ بر اسرائیل و لبیک یا اقصی در «اسلام‌آباد» پایتخت پاکستان برگزار شد.

العالم - آسیا

تظاهرات ضدصهیونیستی و در حمایت از عملیات طوفان الاقصی امروز از منطقه "فیض آباد" آغاز شد و شرکت کنندگان به سمت میدان اصلی شهر اسلام‌آباد منتهی به پارلمان راهپیمایی کردند.

تظاهرات همبستگی با فلسطین به اهتمام جنبش لبیک برگزار و هزاران نفر علیه اسرائیل و آمریکا شعار سردادند. هزاران نفر از نیروهای امنیتی در شهر اسلام‌آباد نیز برای حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه رخداد ناگوار در مسیر تظاهرات مستقر شده و مسیرهای اصلی منتهی به منطقه دیپلماتیک و دیگر ساختمان های مهم دولتی نیز امروز مسدود شد.

فیلم

فریادهای لبیک یا اقصی و لبیک فلسطین از سوی راهپیمایی کنندگان در فضای پایتخت پاکستان طنین انداز شد و پرچم فلسطین و تصاویر مسجد اقصی به نمایش گذاشته شد.

شهرهای مختلف پاکستان برای چهارمین هفته متوالی شاهد برگزاری راهپیمایی‌های گسترده علیه اسرائیل بود. روز گذشته تظاهرات همبستگی فلسطین در لاهور و کراچی با شرکت گسترده فعالان زن و جامعه کارگری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رهبران مذهبی پاکستان خواستار تصمیم مشترک حاکمان کشورهای اسلامی برای اعزام نیروهای کمکی به غزه و حمایت‌های لجستیکی و نظامی جهان اسلام از رزمندگان مقاومت فلسطین هستند.

پربیننده ترین خبرها