شمار شهدای فلسطینی از 10500 نفر گذشت

شمار شهدای فلسطینی از 10500 نفر گذشت
چهارشنبه 17 آبان 1402 - 14:42

با تداوم بمباران وحشیانه غزه به ویژه شب گذشته و بامداد امروز (چهارشنبه) که جنگنده های این رژیم 250 نقطه را هدف قرار دادند، شمار شهدای فلسطینی از 10هزار و 500 نفر گذشت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم اشغالگر از 7 اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی)‌ تا کنون به 10569 نفر رسیده است.
پیش از این، صبح امروز وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای فلسطینی به 10 هزار و 328 نفر خبر داده بود.
سی و سومین روز عملیات طوفان الاقصی در حالی امروز آغاز شده است که رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران جنون آمیز غزه ادامه می دهد به طوری که شب گذشته و بامداد امروز 250 نقطه را بمباران کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید مشغول است.

در همین حال بنابر اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ تا این لحظه 349 نظامی و افسر ارتش، 59 نیروی پلیس و 10 نفر از نیروهای سازمان اطلاعات این رژیم در درگیری‌ها با مقاومت فلسطین کشته شده اند.
منابع خبری می گویند شمار کشته ها و زخمی های نظامیان صهیونیست به علت سانسور و سیاست قطره چکانی اخبار تلفات این رژیم، بیش از اعداد و ارقام اعلام شده از سوی مقامات صهیونیست است.

پربیننده ترین خبرها