گزارش العالم از واکنش رسانه های اسرائیلی به عملیات های بدون دستاورد نتانیاهو در غزه + ویدیو

شنبه 20 آبان 1402 - 14:21

رسانه های اسرائیلی از بی نتیجه بودن حملات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه گله و شکایت دارند.

العالم - فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله گزارش داد: رسانه های اسرائیلی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و فرماندهان جنگی او پرسیدند: "دستاوردهای حملات زمینی کجاست؟"

رژیم اشغالگر اعلام کرده بود حمله زمینی به غزه با هدف بازگرداندن اسرای اسرائیلی و از بین بردن جنبش حماس انجام شده است، اما علیرغم ادامه این عملیات تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلام شده دست نیافته است.

سربازان صهیونیستی که از عملیات زمینی غزه باز می گردند می گویند ما با ارواح می جنگیم و در نبرد با جنگجویان بسیار خشنی روبرو هستیم که با سینه ی فراخ و سلاح های سبک با ما مقابله می کنند. این امر بر روحیه نیروهای اسرائیلی تأثیر منفی گذاشته است.

خبرنگار العالم گزارش داد: تنها دستاورد اشغالگران در 36 روز حمله به غزه؛ کشتار بیش از 11 هزار زن و کودک فلسطینی است.

بنابر این گزارش،‌ رژیم اشغالگر به دنبال دستاوردها و پیروزی های خیالی است، اما رسانه های اسرائیلی قانع نشده اند، زیرا آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که تنها 18 درصد اسرائیلی ها در این مرحله به نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اعتماد دارند. این نظرسنجی تأکید دارد اپوزیسیون این رژیم به رهبری یائیر لاپید بیش از 70 کرسی در هر انتخابات آینده در رژیم اشغالگر را به دست خواهد آورد و این به معنای سقوط گروه راستگرای افراطی به رهبری نتانیاهو است.

پربیننده ترین خبرها