فاجعه رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا غزه؛ همه بیماران بخش مراقبت های ویژه جان باختند

فاجعه رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا غزه؛ همه بیماران بخش مراقبت های ویژه جان باختند
يکشنبه 21 آبان 1402 - 20:50

منابع خبری از فاجعه جان باختن همه بیماران بستری دربخش مراقبت های ویژه ببمارستان الشفا غزه به علت نبود سوخت وقطعی برق خبردادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ مصطفی الصرصور رییس بخش اورژانس بیمارستان الشفا در غزه اعلام کرد که همه بیماران مراقبت های ویژه در مجتمع درمانی الشفا در غزه جان باختند.

وی با بیان این که تمام بیماران بستری در بخش سی سی یو این بیمارستان جان خود را از دست دادند، گفت: هیچ مکان امنی در این بیمارستان وجود ندارد.

رییس بخش اورژانس بیمارستان الشفا به فلسطین الیوم گفت: حدود 700 زخمی در این بیمارستان داریم اما نمی توانیم به آنها کمک کنیم.

مصطفی الصرصور همچنین خاطرنشان کرد، پهپادهای دشمن صهیونیستی تعدادی از غیرنظامیان آواره را در محوطه بیمارستان بمباران کردند، این بیمارستان پذیرای 15 هزار آواره فلسطینی است.

در همین حال منابع خبری گزراش دادند که تمامی بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الشفا به علت اتمام سوخت، قطعی برق و محاصره این بیمارستان از سوی رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی به شهادت رسیدند.

خبر شهادت بیماران بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الشفا غزه درحالی اکنون منتشر شده که خبرنگار شبکه خبری العالم روز گذشته (شنبه) از جنایت رژیم صهیونیستی درخصوص بمباران و محاصره بیمارستان الشفاء و مناطق اطراف آن و شهادت و زخمی شدن بیماران پس از قطع برق بخش مراقبت های ویژه خبر داده و گفته بود که 150 کودک در بیمارستان رها شدند و 100 جسد روی هم انباشته شده است زیرا اشغالگران اجازه حمل آنها را برای دفن نمی دهند.

اسراء البحیصی در خصوص وضعیت بیمارستان بمباران شده و تحت محاصره الشفا درغزه از سوی رژیم صهیونیستی گزارش داد: جنایتی در بیمارستان شفا غزه رخ داده به گونه ای که در نزدیکی بخش کلیه این بیمارستان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آتش سوزی رخ داده و ساختمان جراحی نیز بمباران شده است.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که به دلیل قطع برق، چهار نفر از مجروحان و بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند، شهید شدند. زیرا تجهیزات مراقبت های ویژه و دستگاه اکسیژنی که به آنها وصل بود، از کار افتادند.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین نیز دیروز اعلام کرده بود، بیمارستان شفا به دلیل حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی کاملا از کار افتاده است و این بیمارستان به صحنه عملیات ارتش اشغالگر تبدیل شده است.

اشرف القدره خاطرنشان کرد که بر اثر حملات مستمر صهیونیست ها، شمار زیادی زخمی و کشته در مقابل ورودی بیمارستان شفا بر روی زمین افتاده اند و ارتش اشغالگر، هر جنبنده ای را در محوطه های بیرونی بیمارستان هدف قرار می دهد و این محوطه ها به صحنه حملات تک تیراندازها و بالگردهای اشغالگران تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها