حمله پهپادی به پایگاه غیرقانونی آمریکا در سوریه

حمله پهپادی به پایگاه غیرقانونی آمریکا در سوریه
سه شنبه 23 آبان 1402 - 02:19

مقاومت اسلامی عراق پایگاه غیرقانونی ایالات متحده آمریکا در میدان نفتی «العمر» در سوریه را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

العالم-سوریه

در بیانیه‌ای که گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز سه‌شنبه منتشر کرده است، آمده که «مجاهدان مقاومت در پاسخ به کشتار مردم بی‌گناه غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر را با پهپاد هدف قرار دادند».

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد که در این حمله پهپادی، مستقیما هدف مورد نظر، مورد اصابت قرار گرفته است.

این چندمین باری است که مقاومت اسلامی عراق طی هفته‌های اخیر به پایگاه‌های آمریکا در خاک سوریه حمله می‌کند.

پنتاگون روز دوشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضع آمریکایی، ۴۵ نفر از نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق هفته گذشته اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

وزیر دفاع آمریکا بامداد دوشنبه اعلام کرد که در واکنش به حملات مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در منطقه، دو حمله هوایی در شرق سوریه انجام داده است.

مقاومت اسلامی عراق هم بیکار ننشست و بلافاصله به این حملات آمریکا در مناطق المیادین و البوکمال واقع در شرق سوریه (در مرز با عراق) پاسخ داد و مواضع آمریکا در خاک سوریه را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار داد.

پربیننده ترین خبرها