سردار نقدی : مقاومت تا نابودی «اسرائیل» ادامه خواهد داشت

سه شنبه 23 آبان 1402 - 15:00

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران : گفت برای مقابله با جنایات اسراییلی ها، باید مقاومت تا نابودی صهیونیست ها عملیات را ادامه دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاس مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز (سه شنبه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ، افزود، باید اسراییل به علت جنایات علیه مردم غزه ، از سازمان ملل اخراج شود.
سردار سرتیپ نقدی گفت: درس بزرگ عملیات طوفان الاقصی این بود که جبهه مقاومت به پیروزی های مقطعی بسنده نکنند و زمانی جنایات اسراییلی ها به پایان می رسد که رژیم صهیونیستی نابود شود.

ین مسئول اظهار داشت: امروز از خون مطهر کودکان غزه عطر ظهور منجی استشمام می شود و بشریت برای نجات از استکبار و بردگی آماده تر از هر روز می شود.

سردار نقدی افزود، اسراییلی ها برای عقده گشایی جنایت می کنند و امروز غزه نمایشگاه به اصطلاح آزادی و حقوق بشر غربی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تاکید کرد ،حماس و جهاد اسلامی و رزمندگان اسلامی پیروزی بزرگی رقم زدند و اما در روزهای بعدی، پیروزی های بزرگتری را خلق کردند. این مسئول در پاسخ به این خواسته که چرا ایران در غزه حضور ندارد ، گفت ، هر جا که رزمندگان ایران در کشوری حضور یافتند بنا به درخواست ان کشور بوده است اما تاکنون درخواستی برای حضور در فلسطین نداشته ایم.

سردار نقدی در عین حال اظهار داست ، رزمندگان غزه قدرت کافی دارند و مقابل اسراییل پیروز خواهند شد و وظیفه ما کمک و یاری و حمایت از رزمندگان و مردم مظلوم غزه است .این مسئول همچنین گفت ، امروز غزه مصداق پیروزی خون بر شمشیر است و بشریت به بیداری رسیده و آماده مجازات اسراییلی ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه اگر نیروهای کرانه باختری و مجاهدان لبنان می خواهند عملیات مکمل انجام دهند و مناطق اشغالی را آزاد کنند ، تاکید کرد، نیروهای مقاومت باید عملیات را تا آخر انجام دهند و به حملات محدود اکتفا نکنند. وی افزود، اکتفا به پیروزی های محدود ، خطای عملیاتی و راهبردی خواهد بود چرا که جنایات اسراییلی ها هیچگاه کاسته نخواهد شد و باید عملیات تمام کننده باشد.

نقدی پیش بینی کرد ، خوشبختانه جبهه مقاومت آماده مراحل بعدی حملات علیه صهیونیست ها هستند.

خالد قدومی نماینده حماس در ایران نیز در ادامه این اجلاس در سخنانی گزارشی میدانی از مقاومت رزمندگان غزه به حاضران ارائه کرد.

قدومی گفت ، ۳۹ روز از عملیات طوفان الاقصی علیه ظلم و ستم اسراییلی ها سپری شده است و صحنه های کربلایی در غزه بارها در حال تکرار شدن است. قدومی افزود، مردم غزه به من گفتند اند ، نگران نباشید ما ایستاده ایم و پیروز خواهیم شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها