حماس دروغ بودن ادعاهای اسرائیل درباره بیمارستان الشفا را اثبات کرد+ویدئو

حماس دروغ بودن ادعاهای اسرائیل درباره بیمارستان الشفا را اثبات کرد+ویدئو
پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 19:26

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با برگزاری کنفرانس ویدئویی، دروغ بودن ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر یافته شدن سلاح های مقاومت فلسطین در بیمارستان شفا را با ارایه سند و مدرک رد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسامه حمدان از مسئولان ارشد جنبش حماس پنجشنبه شب با برگزاری کنفرانس ویدئویی، اسناد و تصاویری را به نمایش گذاشت و در این اسناد تصویری نشان داد که ارتش رژیم صهیونیستی سلاح هایی را که در طول جنگ با مقاومت فلسطین در میادین یا جاهای مختلف بدست آورده است، در داخل کارتن هایی وارد بیمارستان شفا کرده و سپس کارتن ها را باز و مدعی شده است که این سلاح ها در آنجا یافته است.

حمدان با نشان دادن تصاویر این کارتن ها گفت که همانطور که شاهد هستید، لیبل های کارتن ها همان کارتن هایی است که ارتش رژیم صهیونیستی آنها را در پوشش مواد غذایی وارد بیمارستان شفا کرده تا سپس بگوید که این سلاح ها را از مقاومت در داخل بیمارستان مصادره کرده است.

.این عضو ارشد حماس گفت: روایت دشمن از سلاح‌هایی که ادعا می‌کند در بیمارستان الشفا کشف کرده است، برای دشمن یک رسوایی بزرگ است. ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود یک مرکز فرماندهی نظامی در بیمارستان الشفاء مضحک است و رژیم اشغالگر نتوانست آن را ثابت کند.

حمدان ادامه داد: ادعاهای صهیونیست‌ها درباره بیمارستان الشفاء بی پایه و اساس است. ادعای صهیونیست‌ها درباره‌ی انبار سلاح در کنار تجهیزات بیمارستانی دور از منطق است. نگهداری سلاح در کنار دستگاه‌های MRI در هیچ بیمارستانی معقول نیست. خود نظامیان صهیونیست جعبه‌های مهمات را وارد بیمارستان الشفاء کرده‌اند.

انهدام 33 خودروی زرهی دشمن در 48 ساعت گذشته

اسامه حمدان تاکید کرد که گردان‌های قسام ۳۳ خودروی نظامی صهیونیست‌ها را در ۴۸ ساعت گذشته هدف قرار دادند.

مسئول ارشد جنبش حماس گفت: از آغاز طوفان طوفان الاقصی، اشغالگران ۲۸۰۰ فلسطینی را دستگیر کرده‌اند و تعداد اسیران ما را در زندان‌های خود به بیش از ۹۰۰۰ رسانده است.

«اسامه حمدان» با اشاره به یورش اشغالگران صهیونیست به بیمارستان شفا در غزه این اقدام نظامیان صهیونیست را جنایت جنگی وحشیانه دانست.

وی گفت: خدمات ارتباطات و اینترنت در نوار غزه به طور کامل متوقف شده است.

اسامه حمدان خاطر نشان کرد: هدف اشغالگران از حمله به بیمارستان‌ها، بمباران نانوایی‌ها، و تخریب تاسیسات حیاتی، کوچاندن مردم ما از سرزمینشان است.

اسامه حمدان در ادامه افزود: ما انتظار داشتیم که شورای امنیت قطعنامه‌ای صادر کند که جنایات پاک‌سازی قومی انجام شده توسط اشغالگران در نوار غزه را محکوم کند.

پربیننده ترین خبرها