گزارش؛بایکوت خبری شدید جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا+ویدیو

شنبه 27 آبان 1402 - 12:23

رژیم صهیونیستی در سایه سکوت سنگین خبری و قطع ارتباطات به جنایات خود در داخل بیمارستان های غزه به خصوص الشفا ادامه می دهد؛ این در حالی است که فقدان سوخت و قطع برق و محاصره بیمارستان، کار کادر درمان را بسیار دشوار کرده است و مرگ هر لحظه بیماران و مجروحان را تهدید می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم،‌ جنایتی تمار عیار از سوی رژیم صهیونیستی در داخل بیمارستان الشفا در غزه در جریان است؛ کشتار و محاصره، آتش سوزی و حمله های بی وقفه تمام ماجرایی است که در این بیمارستان در حال رقم خوردن است؛ رژيم صهیونیستی در بایکوت سنگین خبری به جنایات خود در این بیمارستان ادامه می دهد. ارتباطات به طور کامل قطع شده و سوخت به اتمام رسیده است و کادر درمان در محاصره و بیماران و مجروحان هر لحظه در خطر مرگ هستند.

مجتمع درمانی الشفاء، یک مجتمع درمانی دولتی است که مجموعه ای از بخش های تخصصی شامل جراحی، دیالیز، بیماران سرپایی، زنان و زایمان، پذیرش، اورژانس و داخلی و بخش های دیگری مثل بانک خون را در خود جای داده است.

25 درصد از مجموع کادر درمان بیمارستان های غزه در این بیمارستان فعالیت می کنند و ظرفیت پذیرش آن بین 500 تا 700 بیمار است. این بیمارستان در حال حاضر به دلیل کمبود سوخت و قطع برق و افزایش بیماران نیازمند به جراحی و افزایش تعداد انتقال مجروحان و نیز خستگی و فرسودگی کارکنان به دلیل کار مداوم و بی وقفه دچار مشکلات اساسی شده است.

پربیننده ترین خبرها