گزارش میدانی العالم از اوضاع بیمارستان شهداء الاقصی غزه+فیلم

شنبه 27 آبان 1402 - 20:57

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و مناطق مسکونی و ارتکاب کشتار جمعی در نوار غزه و از رده خارج بیمارستان های این منطقه، اوضاع بیمارستان شهداء الاقصی را بحرانی کرده است.

العالم-فلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه در گزارشی میدانی از بیمارستان شهداء الاقصی ، علت بحرانی شدن اوضاع این بیمارستان را انتقال شمار زیادی از بیماران و زخمی ها از بیمارستان الشفاء به این بیمارستان و تداوم حملات وحشیانه صهیونیست ها به منازل شهروندان عنوان کرد.

بنابر این گزارش، شمار بالای مجروحان حملات رژیم صهیونیستی باعث شده است که بیمارستان الاقصی قادر به ارائه خدمات لازم به مراجعین نباشد این درحالی است که حملات نظامیان صهیونیست و کشتار مردم بی گناه همچنان ادامه دارد.

یکی از شهروندان غزه به خبرنگار العالم گفت: ما به یک مدرسه پناه برده بودیم که موشک صهیونیست ها در وسط مدرسه بر سر ما فرود آمد؛به کشورهای عربی می گویم به راستی گناه کودکانی که قربانی جنایات صهیونیست ها می شوند، چیست؟

وی تاکید کرد که علاوه بر اوضاع بسیار ناگوار کنونی همچنان بمب های آمریکایی بر روی مدارس و منازل شهروندان ریخته می شود و تبعات این حملات به گونه ای است که کادر درمان هم به علت نداشتن امکانات و نیروی انسانی کافی قادر به مهار وضعیت موجود و درمان مجروحان نیستند.

پربیننده ترین خبرها