جنگ اشغالگران علیه بیمارستان‌ها؛ این‌بار، «کمال عدوان»

جنگ اشغالگران علیه بیمارستان‌ها؛ این‌بار، «کمال عدوان»
چهارشنبه 1 آذر 1402 - 14:20

مدیر بیمارستان «کمال عدوان» با فاجعه‌بار توصیف کردن وضعیت این مرکز درمانی گفت: از شب گذشته تاکنون حدود ۶۰ شهید دیگر به این بیمارستان منتقل شده و هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ مجروح و بیمار در بیمارستان بستری هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

«احمد الکحلوت» مدیر بیمارستان «کمال عدوان» در غزه طی گفت‌وگو با الجزیره گفت: اوضاع فاجعه‌بار است؛ بمباران در هر مکانی ادامه دارد و خانه‌های مجاور بیمارستان مورد حمله قرار می‌گیرند.

مدیر این بیمارستان گفت: از شب گذشته تاکنون حدود ۶۰ شهید دیگر به این بیمارستان منتقل شده و هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ مجروح و بیمار در بیمارستان بستری هستند. برای ادامه کار ژنراتورها از روغن نباتی به جای سوخت استفاده می‌کنیم.

این پزشک فلسطینی افزود: نیازمند ارسال تیم‌های درمانی و تجهیزات پزشکی به بیمارستان در اسرع وقتیم؛ ما خواستار احداث بیمارستانی میدانی در شمال نوار غزه هستیم. باید رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار گیرد تا بیمارستان‌ها را بمباران نکند و اجازه دهد امدادرسانی به مجروحان صورت گیرد.

به گزارش فارس،‌ جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر، امروز بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه را شدیداً بمباران کردند.

این حملات اشغالگران به نوار غزه، در حالی ادامه یافته که کابینه تل‌آویو بامداد امروز با توافق آتش‌بس در غزه موافقت کرد؛ امروز، با تداوم حملات اشغالگران برای چهل و هفتمین روز متوالی علیه ساکنان نوار غزه، منابع پزشکی از شهادت ۴۱ فلسطینی و مفقود شدن ده‌ها تن دیگر خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین ساعتی پیش اعلام کرد که شمار شهدای حمله امروز اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه طولکرم به ۶ نفر افزایش یافته است. یک پهباد اسرائیلی امروز خانه‌ای را در اردوگاه طولکرم بمباران کرد که طی آن ۵ نفر شهید شده بودند و جسد ششمین شهید هم تازه پیدا شده است.

پربیننده ترین خبرها