گزارش اختصاصي العالم از روی عرشه کشتي توقیف‌شده اسرائیلی در یمن+فیلم

چهارشنبه 1 آذر 1402 - 17:34

خبرنگار العالم در یمن از روی عرشه کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» در دریای سرخ که شنبه گذشته توسط نیروهای یمنی توقیف شد، گزارش تهیه کرد.

العالم - یمن

خبرنگار العالم از روی عرشه کشتی اسرائیلی گفت: نیروهای یمنی تاکنون قاطعیت خود را در حمایت از فلسطین به جد ثابت کرده و در این زمینه، کارنامه‌ای پرافتخار و ممتاز دارند.

ضیف الله الشامی، وزیر اطلاع رسانی یمن، در مصاحبه با خبرنگار العالم از روی عرشه کشتی توقیف شده اسرائیلی گفت: «توقیف این کشتی اسرائیلی توسط نیروی دریایی ارتش یمن، در حمایت از برادرانمان در فلسطین و مقاومت اسلامی و در پاسخ به کشتار ظالمانه ملت مظلوم فلسطین توسط "اسرائیل" صورت گرفته است.»

وی افزود: این اقدام پیامی برای دوست و دشمن داشت که نیروی دریایی یمن با تمام امکانات خود آماده حمایت از برادرانمان در سراسر غزه است و نیروی دریای یمن با هر تحرک و اقدامی علیه ملت یمن نیز مقابله خواهد کرد.

ضیف الله شامی ادامه داد: از این پس همه کشتی های اسرائیلی هدف اولیه نیروی دریایی یمن خواهند بود و این آغاز کار است.

این اقدام بزرگ یمن چند روز پس از سخنان رهبر انصارالله در خصوص رصد کردن حرکت کشتی‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت و بار دیگر شکست اطلاعاتی اسرائیل را نشان داد و اگر بمباران غزه متوقف نشود، ممکن است تا اعماق دریای سرخ نیز ادامه یابد.

پربیننده ترین خبرها