افشاگری خاخام صهیونیست از تلفات رژیم صهیونیستی فقط در یک شب

افشاگری خاخام صهیونیست از تلفات رژیم صهیونیستی فقط در یک شب
يکشنبه 5 آذر 1402 - 10:03

یک خاخام صهیونیست با افشاگری درباره تلفات رژیم صهیونیستی در جریان حمله زمینی به غزه به نقل از یکی از نظامیان اعلام کرد که فقط در یک شب، سه تانک زرهی از نوع«ببر» منهدم شد و ۳۶ نظامی صهیونیست هم به هلاکت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش عربی۲۱، تلفات رژیم صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به نوار غزه پیش از اجرایی شدن آتش بس زیاد شد.

یک خاخام یهودی به نام «باروخ روزنبلوم» در اظهاراتی به تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه اعتراف کرد.

وی به نقل از یک نظامی صهیونیست می‌گوید که فقط در یک شب، سه تانک زرهی از نوع«ببر»در غزه منهدم شد و ۳۶ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

این نظامی به خاخام گفته که صهیونیست‌ها در حمله زمینی به غزه، تلفات زیادی دادند و نیروهای مقاومت با راکت‌های ضدزرهی فقط در یک شب، سه تانک را منهدم کردند.

حاخام صهیونیست می افزاید که یک نظام ارشد صهیونیست که شاگرد وی است، این جزئیات را به او گفته است.

پیش از این ابوعبیده، سخنگوی گردان های عزالدین القسام در اظهاراتی گفت که نیروهای مقاومت توانستند ۳۳۵ خودرو و تانک نظامی صهیونیستی در جریان حمله زمینی به نوار غزه را منهدم کنند.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شده و تاکنون ۲ مرحله از مبادله اسرا انجام شده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

پربیننده ترین خبرها