گزارش العالم؛

تظاهرات در یمن؛ تاکید بر ادامه حمایت از فلسطین و مقاومت تا نابودی اسرائیل

جمعه 10 آذر 1402 - 22:18

مردم خشمگین یمن برای ابراز همبستگی با فلسطین در میدان صنعا تظاهرات برگزار کرده و از سرگیری تجاوزات و جنایات اسرائیل علیه نوار غزه را محکوم کردند.

العالمیمن

خبرنگار العالم در صنعا گفت: تظاهرکنندگان خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی به دلیل ارتکاب نسل کشی علیه فلسطینیان شدند.

ضیف الله شامی، وزیر اطلاع رسانی دولت پیشبرد امور در یمن در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: ما یک فراخوان کلی به همه نظام ها، دولت ها و سازمان های بین المللی دادیم تا برای رژیم صهیونیسم که به دنبال اشغالگری و نابودی مردم است، جرم انگاری کنند.

تظاهرکنندگان با تکیه بر موضع قاطعانه یمن در مخالفت با هرگونه اقدام برای حذف آرمان فلسطین یا کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها، بر حمایت مستمر از مردم فلسطین و گروههای مقاومت تا رسیدن به آزادی و استقلال کامل از طریق نابودی دشمن اشغالگر صهیونیستی تاکید کردند.

در این تظاهرات که در صنعا و همزمان در دیگر استانهای یمن تحت عنوان «با فلسطین، برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم» برگزار شد، تظاهرکنندگان از همه مواضع و اقدامات نظامی مسئولان یمن در راستای حمایت از غزه و دفاع از فلسطین و مقدسات آن اعلام حمایت کردند.

پربیننده ترین خبرها