لحظه به لحظه با دومین روز حملات رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بس/ شمار شهدای دور دوم حملات به فلسطینیان غزه به 240 نفر رسید/ حمله قسام به نیروهای صهیونیستی با پهپادهای انتحاری

لحظه به لحظه با دومین روز حملات رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بس/ شمار شهدای دور دوم حملات به فلسطینیان غزه به 240 نفر رسید/ حمله قسام به نیروهای صهیونیستی با پهپادهای انتحاری
شنبه 11 آذر 1402 - 07:41

در دومین روز ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه ساکنان غزه که پس از هفت روز آتش بس موقت از دیروز (جمعه 10 آذر ماه) صورت گرفت، این رژیم با حملات سنگین هوایی و توپخانه ای مناطق مختلف غزه را هدف قرارداد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه)‌ حملات شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق ساحلی دیر البلح را هدف قرار دادند.

بنابر گزارش رسانه های فلسطینی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز مناطق اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار دادند.

در همین حال وزارت بهداشت غزه دیروز (جمعه) اعلام کرد که به دنبال از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون 178 فلسطینی شهید و 589 نفر دیگر مجروح شده اند.

روز گذشته (جمعه) الجزیره با اعلام پایان آتش بس در غزه و حملات مجدد رژیم صهیونیستی از حملات متقابل مقاومت خبر داد و تاکید کرد: «آژیر خطر برای دومین بار طی یک ساعت گذشته در شهرک های اسراییلی اطراف نوار غزه به صدا درآمد.»

رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایات جنگی و کشتار بیش از 14 هزار فلسطینی که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند، سر انجام تحت تاثیر فشار افکار عمومی و بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، از روز جمعه (3 آذرماه) به آتش بس چهار روزه با حماس و توافق مبادله اسرا و ارسال کمک های انسانی به غزه تن داد. سپس این آتش بس با تلاش های میانجی گران از جمله قطر، مصر و آمریکا طی دو روز دیگر و بعد به صورت روزانه تمدید شد و در نهایت پس از 7 روز برقراری آتش بس موقت، رژیم صهیونیستی روز جمعه (10 آذر ماه) از ادامه آن سر باز زد.

علل شکست آتش‌بس در غزه

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس دیروز (جمعه 10 آذر ماه)‌ در باره علل شکست آتش‌بس در غزه به العالم گفت: پایان این نبرد به معنای پایان کار سیاسی نتانیاهو و حتی شاید زندانی شدن وی خواهد بود، به ویژه که در زمینه تحقق اهداف اعلام شده اش در خصوص درهم شکستن مقاومت و آزاد سازی بی قید و شرط اسرای صهیونیست پس از 50 روز بمباران ناکام ماند.

وی گفت که قرار بود شب پنجشنبه (9 آذر ماه) در ازای آزادی 30 اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل، 10 اسرائیلی از جمله 3 نفر که در اثر تجاوزات و بمباران صهیونیست ها به نوار غزه کشته شده بودند، آزاد شوند، اما رژیم از تحویل گرفتن اجساد اسرا خودداری کرد.
نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها، آمبولانس ها، مدارس و پناهگاه ها با استفاده از بمب های ممنوعه را آغاز کرد.

گزارش لحظه به لحظه از حملات رژیم صهیونیستی و مقابله نیروهای مقاومت را در لینک زیر مشاهده فرمایید:


گزارش لحظه به لحظه العالم از اولین روز تحولات غزه پس از پایان آتش بس موقت


گزارش لحظه به لحظه العالم از دومین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه پس از پایان آتش بس موقت

22:41| گزارش العالم از رنج فلسطینیان دیر البلح در غزه

فلسطینیان دیرالبلح در مرکز نوار غزه برای دستیابی به آب آشامیدنی ساعات ها در صف می مانند تا مقدار اندکی آب برای خانواده خود تهیه کنند.

اسرا البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه از مصائب مردم دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه پس از پایان آتش بس که صبح دیروز (جمعه) اعلام شد، و ازسرگیری تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ، گزارش داد. (جزئیات بیشتر)

فیلم

22:30| شرط حماس برای آزادی اسرای صهیونیست

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شروط این گروه برای آزادی اسرای صهیونیست را اعلام کرد.

صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، روز شنبه در اظهاراتی گفت: موضع رسمی ما آن است که قبل از پایان جنگ مبادله اسرا در کار نیست. (جزئیات بیشتر)

22:13| جنگنده های رژیم صهیونیستی بیت لاهیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

22:12| رژیم صهیونیستی شرق شهر دیرالبلح در نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

22:10| گردان های مجاهدین فلسطینی از درگیری شدید با نیروهای صهیونیست در شمال شرق القراره در خانیونس واقع در غزه خبر داد.

22:08| قایق های جنگی رژیم صهیونیستی به طرف خانه های فلسطینیان در ساحل دریای رفح آتش گشودند.

22:07| جنگنده های رژیم صهیونیستی اردوگاه النصیرات را در مرکز غزه بمباران کردند.

22:06| جنگنده های رژیم صهیونیستی محله الشیخ ناصر و المحطه در مرکز خانیونس در جنوب نوار غزه را به دشت بمباران کردند.

22:05| شهرک‌نشینان صهیونیست منزل خانواده‌ای فلسطینی را در روستای مادما در جنوب نابلس به آتش کشیدند.

فیلم

22:03| شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به روستای مادما در جنوب نابلس در کرانه باختری یک دستگاه خودروی فلسطینیان را به آتش کشیدند.

21:58| ابوعلی شاهین عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: روند ضربات مقاومت بر دشمن صهیونیستی افزایش یافته است.

21:31| دبیرکل جنبش جهانی بایکوت در گفتگو با العالم تشریح کرد: خیزش جنبش جهانی تحریم، علیه حامیان رژیم اشغالگر

جنبش جهانی تحریم با هدف تحت فشار قرار دادن دولت‌های جهان برای عدم حمایت از جنایات اشغالگران در حال توسعه فعالیت های خود در سراسر دنیا است این جنبش تحریم حامیان رژیم صهیونیستی به مردم جهان این امکان را می دهد که علاوه بر ابراز همبستگی با مردم فلسطین، در مبارزات آنها نیز مشارکت کنند. (جزئیات بیشتر)

20:56| زخمی شدن شدید یک نظامی تیپ ناحل رژیم صهیونیستی در غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان گردان 932 تیپ ناحل ارتش این رژیم در نبردهای امروز در غزه اذعان و اعلام کرد که حال این نظامی وخیم است.

20:51| رژیم صهیونیستی به کشته شدن فرمانده تیپ جنوبی ارتش این رژیم اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن سرهنگ "آساو حمامی" فرمانده تیپ جنوبی لشکر غزه ـ در ارتش این رژیم ـ در جریان حمله هفتم اکتبر حماس (آغاز عملیات طوفان الاقصی) اذعان کرده و گفته جسد او اکنون در اختیار این جنبش است. (جزئیات بیشتر)

20:07| صحنه‌هایی از رویارویی نیروهای قسام با نیروها و ادوات جنگی اشغالگران

فیلم

19:57| جنایتی هولناک با بمباران مناطق مسکونی در شجاعیه غزه/ احتمال شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی در منطقه شجاعیه غزه جنایت کشتار جمعی دیگری را رقم زد.

بنابر گزارش رسانه های عربی،‌ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند بلوک مسکونی را در محله شجاعیه در شرق غزه به طرز جنون‌آمیزی با ده‌ها بمب و موشک قوی هدف قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

فیلم

19:54| نیروهای اسرائیلی در ساختمانی در کمین قسام گرفتار شدند / انهدام اتاق فرماندهی و جاسوسی صهیونیست ها

گردان های قسام اعلام کرد که گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در داخل ساختمانی در منطقه التوأم در شمال غرب غزه در کمین این نیروهای گرفتار شدند. (جزئیات بیشتر)

19:37| تصاویری از حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بلندی‌های کفرشوبا و کفرحمام در جنوب لبنان

فیلم

19:24| موشک‌های قسام در آسمان تل آویو

فیلم

19:20| قسام اتاق فرماندهی و جاسوسی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که اتاق فرماندهی و جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل ساختمانی در شرق بیت حانون با 4 راکت ضدنفر هدف قرار داده است.

19:19| اصابت موشک ضدزره به شهرک صهیونیست‌ نشین دوویو در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی

فیلم

19:16| ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری اطراف شهرک الخیام در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

19:15| شهادت رئیس دانشگاه اسلامی غزه

دکتر سفیان تایه رئیس دانشگاه اسلامی غزه بر اثر حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، به شهادت رسید. (جزئیات بیشتر)

19:06| حزب الله مقر فرماندهی لشکر 91 را هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ظهر امروز (شنبه ) مقر فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه برانیت در شمال فلسطین اشغالی مستقیما هدف قرار دادند.

19:05| بازگشت سلاح ممنوعه فسفر به آسمان غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

فیلم

19:00| تصاویر اولیه از مستشاران نظامی سپاه که در سوریه به شهادت رسیده اند

18:56| شهدای غزه از 15 هزار نفر گذشت

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه (شنبه 15 مهر /7 اکتبر 2023) تاکنون 15207 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

القدره با بیان این که شمار مجروحان نیز تا این لحظه به 40652 نفر رسیده است، افزود: شمار شهدای کادر پزشکی و درمانی نیز به 280 نفر افزایش یافته است.

18:40 | توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه رباع التبن و وشانوح در شهر کفرشوبا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

18:38 | به رغم جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن خانه های فلسطینیان غزه با هزاران تن بمب و موشک، جامعه جهانی همچنان سکوت اختیار کرده است.

فیلم

18:28 | گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، شهرک های صهیونیستی اسدود و اشکول را موشک باران کردند.

18:27 | شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از حمله ارتش این رژیم به مواضع حزب الله در جنوب لبنان خبر داد.

18:26 | جنگنده های صهیونیستی چند آپارتمان را در برج‌های مسکونی شهرک حمد در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران و منهدم کردند.

18:23 | گلوله باران خانه ای در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه به زخمی شد چند فلسطینی منجر شد.

18:22 | رژیم صهیونیستی منطقه الزرقاء و خیابان النفق در شهر غزه را با گلوله های توپ هدف قرار داد.

18:20 | دشمن صهیونیستی مناطق حامول و اللبونه در اطراف روستای الناقوره در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

18:18 | انتقاد فعالان شبکه های اجتماعی از استقبال محمد بن زاید از هرتزوگ

فعالان شبکه های اجتماعی از محمد بن زاید، رئیس امارات متحده عربی به دلیل استقبال از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی انتقاد کردند. این در حالی است که اشغالگران تجاوزات وحشیانه علیه نوار غزه را از سر گرفتند. (جزئیات بیشتر)

17:59 | نماینده لبنانی: راهکار مقابله با دشمن اشغالگر معادله مقاومت است

یک نماینده مجلس لبنان گفت که جلوگیری از ادامه اشغالگری مناطق لبنانی شبعا و کفرشوبا و نقض روزمره حریم این کشور از سوی رژیم صهیونیستی جز از طریق اعمال قدرت نظامی براساس معادله مقاومت، ارتش و ملت امکان پذیر نیست زیرا این رژیم به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست. (جزئیات بیشتر)

17:18 | گفت‌وگوی العالم با اسیر زن آزاده فلسطینی درباره شرایط اسرا بعد از "طوفان الاقصی"

یک زن آزاده فلسطینی، که به تازگی در جریان تبادل اسرا میان حماس و رژیم اشغالگر از زندان‌های این رژیم آزاد شده است، درباره شرایط طاقت‌فرسای اسرا بعد از عملیات "طوفان الاقصی" سخن گفت. (جزئیات بیشتر)

16:53 | گزارش العالم از ترفند ضد بشری رژیم صهیونیستی درباره اجازه ارسال کمک های بین المللی

خبرنگار العالم از مساله عجیبی درباره کمک های بین المللی به غزه پرده برداشت که ثابت می کند این کمک ها در واقع مانع از آن می شوند که فلسطینی ها بتوانند برای مدت طولانی تری در برابر حملات رژیم صهیونیستی مقاومت کنند. (جزئیات بیشتر)

16:36 | تحلیلگر نظامی عرب درگفت وگو با العالم: رژیم اسرائیل در تحقق اهدافش در نوار غزه شکست خورده است

کارشناس نظامی عرب با تأکید بر اینکه نتانیاهو و کابینه اشغالگر در دستیابی به اهداف‌شان از حمله به نوار غزه شکست خورده‌اند، خاطرنشان کرد که هدف اصلی رژیم صهیونیستی از ازسرگیری حملات به نوار غزه این است که وانمود کند که ابتکار عمل همچنان در دست آن است. (جزئیات بیشتر)

16:24 | گزارش العالم از تمرکز حملات رژیم اشغالگر بر خان یونس در غزه

رژیم اشغالگر در دومین روز از موج جدید حملات خود ، بیشترین عملیات نظامی را بر استان خان یونس در جنوب نوار غزه متمرکز کرده از سوی دیگر مقاومت نیز با شجاعت و صلابت به نبرد در خط مقدم ادامه می‌دهد.

ارتش اشغالگر به ساکنان استان خان یونس درباره تخلیه این منطقه هشدار داده است. (جزئیات بیشتر)

16:08 | در بمباران حدود 50 خانه مسکونی در حی الشجاعیه در شرق غزه دهها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

15:34 | شهادت ۲ نیروی سپاه در سوریه توسط رژیم صهیونیستی

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسداران محمدعلی عطایی شورچه و پناه تقی‌زاده حین انجام ماموریت مستشاری در جبههٔ مقاومت اسلامی سوریه توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

15:22 | گروه های مقاومت صهیونیست ها را هدف گرفتند

گروه های مقاومت در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند.

بنابر این گزارش،‌ در همین زمینه گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه، شهرک صهیونیستی کیزوویم در اطراف غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است. (جزئیات بیشتر)

فیلم

15:15 | شمار شهدای دور دوم حملات به فلسطینیان غزه به 240 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی از صبح جمعه تا امروز (شنبه) به 240 شهید رسیده و صدها نفر که بیشتر آنها کودک و زن هستند در حملات مجدد اشغالگران مجروح شدند.

15:00 | دادستان دادگاه بین المللی لاهه وارد رام الله شد وی در این سفر با شماری از مقامات فلسطینی دیدار خواهد کرد.

14:36 | "وطن را از دست دشمن صهیونیست آزاد می‌کنیم و هرگز آن را ترک نخواهیم کرد"

1

14:44 | یک فلسطینی در حال انتقال فرزندش که در حملات اشغالگران مجروح شده بود

14:36 | کوچکترین اسیری که اشغالگران 30 گلوله به او شلیک کردند و جمجمه اش را خرد کردند(زیرنویس فارسی)

1

14:28 | گزارش العالم از سرقت اعضای بدن شهدای غزه از سوی رژیم صهیونیستی(زیرنویس فارسی)

رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان الشفا در غزه شمار زیادی از اجساد شهدا را سرقت کرد و بعدا از طریق صلیب سرخ برخی اجساد را پس داد و برخی دیگر را همچنان نگه داشته است.

1

13:52 | مقاومت اسلامی لبنان: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز محل استقرار توپخانه‌های رژیم صهیونیستی را در پایگاه "خربه ماعر" هدف قرار داده در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شده است

13:42 | جنایات رژیم صهیونیستی از زبان کودکان

1

13:37 | گوشه‌ای از جنایات رژیم اشغالگر علیه کودکان دیرالبلح

1

13:22 | انتقال شمار زیادی شهید و مجروح به بیمارستان کمال عدوان در نتیجه حملات بی وقفه رژیم صهیونیستی به شمال غزه

13:18 | شورای فلسطینی مستقل حقوق بشر: آنچه در غزه رخ می دهد، نسل کشی است. از سازمان ملل و همه نهادهای بین المللی می خواهیم نسل کشی را متوقف کنند. افزایش آمار آوارگان در غزه به یک میلیون و 800 هزار نفر

13:15 | یادداشت امیرعبداللهیان درباره نسل کشی در غزه؛ سوگنامه‌ای برای بشریت! (جزئیات بیشتر)

13:11 | گردان های قدس: کیسوفیم را موشک باران کردیم

12:34 | لبخند فرزندان زاید به زخم ملت غزه...

در روزگاری که غزه در حال ویران شدن است و صدها نفر زیر بمباران صهیونیست‌ها کشته می‌شوند عبدالله بن زاید با این لبخند گشاده پذیرای رئیس رژیم اشغالگر است.

12:15 | نشریه الکترونیکی رای الیوم با انتشار مقاله ای مشارکت پادشاهان، رؤسای جمهور و شاهزادگان عرب در کنفرانس بین‌المللی آب و هوایی دبی با حضور "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم اسرائیل را نکوهش و آن را اوج توهین به خون ۲۰ هزار غیر نظامی بی‌دفاع فلسطینی در غزه و نسل کشی عنوان کرد. (جزئیات بیشتر)

12:10 | زن فلسطینی از غزه: "عرب ها کجا هستند ؟ فقط دارید ما را تماشا می کنید"

1

12:07 |
حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به دو منطقه حامول و الرویسات در اطراف منطقه الناقوره در جنوب لبنان

12:05 | سرگرد محمود بصل، سخنگوی اداره کل دفاع مدنی به فلسطین الیوم: در زمان آتش بس 300 شهید را از زیر آوار بیمارستان الشفا و اطراف آن خارج کردیم

12:01 | کودکی که در حملات بی وقفه جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه دچار شوک عصبی و تشنج شده است

1

11:52 | سه اسرائیلی یهودی به تازگی یک گردهمایی کمک های مالی برای ارتش اسرائیل در نیویورک را مختل کردند؛ آنها خواستار آتش بس دائمی در غزه در میان توقف کوتاه بمباران های انجام شده توسط ارتش اسرائیل شدند که منجر به کشته شدن بیش از 15000 فلسطینی شد.

1

11:49 | سخنگوی وزارت بهداشت غزه:

اغلب قربانیان حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی زنان و کودکان هستند . جنازه هایی را دیده ایم که تخریب شده بودند. رژیم صهیونیستی می خواهد نظام بهداشت و درمان شمال غزه را به کلی نابود کند.

11:15 | ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد چندین هکتار از اراضی منطقه "النجمه القبلیه" در کنار جاده کمربندی جدید در شهر حواره واقع در جنوب نابلس را برای اهداف نظامی مصادره کند

11:08 | گردان‌های قدس: رزمندگان ما از نخستین ساعت‌های صبح امروز با نظامیان صهیونیست در محله شیخ رضوان و محورهای خط مقدم در شمال غرب و جنوب غزه درگیر شده‌اند

11:06 | مدیر اطلاع رسانی در گذرگاه رفح: این گذرگاه صبح امروز به روی دارندگان پاسپورت های خارجی و مجروحان باز است

11:05 | شهادت یک فیلمبردار به نام محمد فرج الله در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شمال غزه

10:42 | میدل ایست نیوز: تصویری از دست دادن امیر قطر و رئیس اسرائیل در حاشیه کنفرانس تغییرات اقلیمی در دبی را منتشر شده است



10:39 | ویدیویی از یک زن فلسطینی که با هلهله با برادر شهیدش وداع می کند

1

10:35 |تظاهرات میلیونی در جاکارتا پایتخت اندونزی صبح امروز در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت

گالری

10:33 | سه شهید و چند مجروح در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در شرق دیر البلح در غزه

09:26 | نوزادان دو قلو به نام‌های سما و لمی قدروه که همراه با ده‌ها تن از اعضای خانواده در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند

10:12 | رژیم اشغالگر دیروز (جمعه 10 آذر ماه) در اولین روز از پایان آتش‌بس در نوار غزه، حملات علیه شهروندان این باریکه تحت محاصره را با شدت از سر گرفته است.

10:05 | وزارت بهداشت غزه: افزایش تعداد شهدای حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه از صبح جمعه به 200 نفر؛ 589 نفر هم مجروح شده‌اند

10:00 | رژیم صهیونیستی تهدید کرد که در صورت عبور کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح به سمت غزه و به محض رسیدن آن به طرف فلسطینی، آن را بمباران می‌کند

09:56 | کنعانی: آمریکا متهم اصلی در تجهیز داعش و رژیم صهیونیستی است

بر همگان روشن است که دولت آمریکا متهم اصلی در تشکیل، آموزش، تجهیز و هدایت تروریست‌های داعش است و اخیراً نیز با حمایت همه جانبه از تروریسم دولتی رژیم اسرائیل و در اختیار قراردادن انواع بمب‌ها و تسلیحات مرگبار به این رژیم تروریستی، در کشتار وحشیانه بیش از ۱۵ هزار غیرنظامی و زن و کودک در غزه، شریک اصلی جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی فلسطینی‌ها بوده است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدامات حمایتی آمریکا از تروریسم، به تلاش خود برای افشاسازی نفاق آشکار دولت آمریکا در خصوص تروریسم ادامه خواهد داد.

09:52 | یک فلسطینی پس از انتقال جنازه کودکش به ساحه الشهدا، از پزشک می خواهد دوباره وضعیت کودک را بررسی کند.

1

09:46 | تیراندازی شدید و حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شرق خان‌یونس در جنوب #غزه و گلوله باران شدید این مناطق توسط قایق های جنگی رژیم صهیونیستی

09:43 | حمله نماینده بحرین به سفرای آمریکا، فرانسه و انگلیس؛ نماینده پارلمان بحرین در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین (30 نوامبر 2023) با ایراد سخنرانی آتشین به سفرای کشورهای غربی حمله کرد.

1

09:39 | کشته شدن شهرک نشین مسلح؛ رسوایی تازه نتانیاهو و وزیر تندروی صهیونیست؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایتمار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی کوشیدند واقعیت تیراندازی روز گذشته در رژیم را پنهان کنند.

1

09:35 | در این مدت بیش از 15 هزار فلسطینی از جمله 6150 کودک و بیش از 4000 زن به شهادت رسیده اند.

09:18 | رژیم اشغالگر از زمان آغاز دوباره حملات به غزه، 6 مسجد را در خان‌یونس و رفح ویران کرده است

09:17 | فلسطین الیوم: جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل یونس الاسطل، نماینده پارلمان فلسطین در شهرک القراره را هدف قرار دادند

09:16 | مدیر بیمارستان اروپایی غزه: بیمارستان های جنوب غزه هم دیگر توان ارائه خدمات پزشکی ندارند؛ بخش اورژانس دیگر نمی تواند مجروحان بیشتری را پذیرش کند.

09:13 | ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و غیرنظامیان غزه

1

09:08 | ادامه درگیری‌ها در محله شیخ رضوان و خیابان العیون همزمان با حملات توپخانه‌ای، حمله با بمب‎های گازی و فسفری به مناطق مختلف شمال غزه

09:05 | مقامات آمریکایی: آمریکا ۱۰۰ بمب سنگرشکن را با حدود یک تن وزن،در اختیار ارتش رژیم صهیونیستی قرار داد. اسرائیل از این بمب ها، در حمله به اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه استفاده کرد و ۱۰۰ نفر را به قتل رساند.

08:50 | یک روزنامه اسرائیلی: رئیس رژیم اسرائیل بعد از سرگرفته شدن جنگ در نوار غزه، سخنرانی خود در اجلاس آب‌و‌هوای دبی را لغو کرده و به تل‌آویو بازگشته است.

08:11 | جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی از ورود کامیون‌های کمک رسانی از مصر از طریق گذرگاه زمینی رفح جلوگیری کردند.

08:05 | ناوچه های رژیم صهیونیستی سواحل شهر دیر البلح در غزه را هدف قرار دادند

08:03 | حمله گردان‌های قسام به نیروهای صهیونیستی با پهپادهای انتحار

1

07:57 | ویدیویی از غذا دادن شهید مصطفی الصواف (خبرنگاری در غزه ) به گربه‌ها اندکی قبل از آنکه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت برسد

1

07:40 | ویدیویی از حمله نظامیان صهیونیست( با استفاده از بولدوزر نظامی) به اردوگاه عسکر الجدید در شرق نابلس

1

07:26 | ویدیویی که نشان می دهد نظامیان صهیونیست در حملات مستمر خود به منطقه الناصره در جنین از بمب‌های گازی استفاده کرده‌اند

1

07:20 | حملات گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس در جنوب غزه

1

07:17 | فلسطین الیوم: جنگنده های رژیم صهیونیستی مسجد عبدالله عزام را در منطقه غربی خان‌یونس هدف قرار دادند

07:15 | گردان‌های قسام با 3 پهپاد انتحاری "زواری" نیروها و خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی را در شمال استان مرکزی غزه هدف قرار داد.

قسام

07:12 | مقابله پدافند سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق؛ رسانه‌های رسمی سوریه از شنیده شدن صدای چند انفجار در حومه دمشق خبر دادند.

07:07 |بمباران شدید شهر غزه

غزه
07:02 | بمباران جنون‌آمیز خان یونس از سوی جنگنده های اشغالگران

بمباران

خبر تکمیل می شود

پربیننده ترین خبرها