هشدار وزیر دفاع یمن به اسرائیل و آمریکا از روی عرشه کشتی توقیفی «گلکسی لیدر»

هشدار وزیر دفاع یمن به اسرائیل و آمریکا از روی عرشه کشتی توقیفی «گلکسی لیدر»
پنج‌شنبه 16 آذر 1402 - 19:12

سرلشکر العاطفی، وزیر دفاع یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تا زمان توقف جنگ در غزه، حملات یمن به منافع این رژیم ادامه خواهد داشت.

العالم - یمن

سرلشکر محمد العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در هشداری صریح از روی عرشه کشتی توقیفی «گلکسی لیدر» اسرائیلی گفت: دریای سرخ از خلیج عقبه تا باب المندب برای اسرائیل حرام است و نیروهای مسلح یمن هر کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف کرده یا مورد حمله قرار خواهند داد.

سرلشکر العاطفی که در میان پرسنل نیروی دریایی یمن، گارد ساحلی و نیروهای منطقه پنجم دریایی یمن سخن می‌گفت، افزود: به همه کشورهای جهان اطمینان می دهیم که دریای سرخ منطقه‌ای امن برای دریانوردی بین‌المللی است. تجارت و عبور و مرور کشتی‌ها به استثنای کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که به نحوی با این رژیم ارتباط دارند، کاملا امن است.

محمد العاطفی، وزیر دفاع یمن تأکید کرد که نیروی دریایی، موشکی و پهپادی این کشور آماده انجام شدیدترین حملات انفرادی و جمعی به اهداف ثابت یا متحرک اسرائیل در حمایت از مردم غزه است و به حملات موشکی و پهپادی به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی تا توقف تجاوزات خود به غزه ادامه خواهند داد.

محمد العاطفی همچنین با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی اولین دشمن صلح است و صلح در منطقه در گرو نابودی این رژیم غاصب است، گفت: دشمن صهیونیستی پس از هفت اکتبر سقوط کرد و نقشه منطقه عرب و جهان تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی موجودی شکست خورده است، تاکید کرد: انشاء الله به زودی شاهد تشکیل کشور فلسطین در سراسر جغرافیا و سرزمین فلسطین«از بحر تا نهر» خواهیم بود.

سرلشکر العاطفی تصریح کرد:کشورهای سازش‌گر از این نبرد چیزی جز ننگ، ذلت، رسوایی و تسلیم برداشت نکرده و نخواهند کرد، زیرا آنها پذیرفته‌اند که در کنار رژیم صهیونیستی باشند.

وزیر دفاع صنعا تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سربار آمریکا و کشورهای غربی شده و آبروی آنها را مخدوش می‌کند و به منافع آنها لطمه می‌زند و اکنون آمریکا را به جنگ منطقه‌ای کشانده است. وزیر دفاع یمن در ادامه به دولت آمریکا بابت ورود به جنگ هشدار داد و گفت که آمریکا بازنده این نبرد خواهد بود و نباد دنباله‌روی صهیونیست‌ها باشد.

پربیننده ترین خبرها