گزارش العالم؛

شجاعت رزمندگان مقاومت در الشجاعیه، رژیم اشغالگر را به جنون کشاند

جمعه 17 آذر 1402 - 23:22

خبرنگار شبکه العالم از تشدید درگیری ها میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محله الشجاعیه در غزه خبر داد و گفت که مقاومت و پایداری و شجاعت رزمندگان مقاومت باعث شده که کار رژیم اشغالگر به جنون بکشد.

العالم - فلسطین اشغالی

بر اساس این گزارش، در تازه ترین تحولات میدانی، گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از حمله نیروهای مقاومت با راکت های یاسین به یک نفربر اسرائیلی و هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در محور شمال خان یونس و کشتن و زخمی کردن تعدادی از آنان خبر داد.

خبرنگار العالم گفت: گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در محور حی النصر با تانک های اسرائیلی مقابله کرده و چند خودروی نظامی را دراین محور منفجر کردند.

وی افزود: رسانه های عبری به طور عمده بر محله الشجاعیه تمرکز کرده اند و گفته اند که نیروهای امنیتی اسرائیل خواهان انتقام گرفتن از این محله هستند و تلاش می کنند تا در میان درگیری های شدید با مبارزان فلسطینی دراین منطقه پیشروی کنند.

وی اظهار داشت که با وجود قطعی برق و آب و نبود زیرساخت های اساسی برای زندگی ، اما رزمندگان تا آخرین نفس در میدان نبرد حضور دارند.

به گزارش خبرنگار العالم ، اقتدار و شجاعت نیروهای مقاومت و پایداری آنان با گذشت ۶۳ روز از جنگ و ویرانگری و شهادت ده ها تن از فرماندهان و مبارزان باعث شده که کار رژیم اشغالگر به جنون بکشد.

پربیننده ترین خبرها