قسام 5 تانک و 3 بولدوزر دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

قسام 5 تانک و 3 بولدوزر دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
يکشنبه 19 آذر 1402 - 19:51

گردان های قسام 5 تانک و 3 بولدوزر دیگر رژیم صهیونیستی را در نبردهای شرق شهر غزه هدف قرار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ گردان‌های قسام در ادامه نبرد با اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه، 5 تانک و 3 بولدوزر دیگر صهیونیست‌ها را در محله شجاعیه در شرق شهر غزه با راکت‌های ضدزره یاسین 105 هدف قرار داد.

منابع خبری پیش از این گزارش داده بودند که نیروهای گردان‌های قسام با بمب های ضد نفر، 6 کماندوی اسراییلی را در غرب اردوگاه جبالیا در غزه از پا در آوردند.

این گردان ها همچنین سه تانک اسرائیلی را در منطقه المحطه در شهر خان یونس با راکت‌های ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادند همچنین به نیروها و ادوات جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی صوفا با موشک حمله کردند.

در همین حال خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: گردان های القسام در حال نبرد شدید از فاصله صفر با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هستند.

به گزارش خبرنگار العالم: گردان های القسام با دشمن صهیونیستی که درصدد نفوذ به غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هستند به شدت درگیر شده و از فاصله صفر در حال نبرد با آنان هستند.

نیروهای مقاومت در این نبرد توانستند با هدف قرار دادن نیروهای ویژه اسرائیلی با گلوله و سلاح های ضد نفر، برخی از آنان را از پا در آورند و شماری را نیز زخمی کنند.

پربیننده ترین خبرها