عملیات طوفان الاقصی؛

لحظه به لحظه با شصت و ششمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه

لحظه به لحظه با شصت و ششمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه
دوشنبه 20 آذر 1402 - 08:20

شصت و ششمین روز از آغاز حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه در حالی از امروز (دوشنبه)‌ آغاز شده است که سخنگوی یونیسف، کشتار حدود ۷۸۰۰ کودک فلسطینی در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت عنوان کرده است. از سوی دیگر به دنبال وتوی قطعنامه آتش بس از سوی آمریکا در شورای امنیت، این بار مجمع عمومی سازمان ملل قرار است فردا (سه شنبه) قطعنامه‌ای در زمینه آتش بس در غزه تصویب کند.

العالم - فلسطین اشغالی
به دنبال تداوم کشتار غیر نظامیان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی سخنگوی یونیسف در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: کشته شدن حدود ۷۸۰۰ کودک فلسطینی در غزه لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

وی افزود: در خیابان‌های غزه ترس و وحشت را دیدم و مردم در تلاش برای یافتن مکانی امن بودند.

در همین حال به دنبال ناکامی شورای امنیت در خصوص تصویب قطعنامه آتش بس که با وتوی آمریکا مواجه شد، مجمع عمومی سازمان ملل قرار است فردا (سه شنبه) قطعنامه‌ای را در زمینه آتش بس در غزه تصویب کند.

منابع دیپلماتیک می‌گویند که پیش نویس این قطعنامه که روز سه شنبه در مجمع عمومی تصویب می‌شود خواستار آتش بس فوری در غزه خواهد شد. این منابع دیپلماتیک همچنین گفته‌اند که پیش نویس قطعنامه ارائه شده به مجمع عمومی خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط گروگان ها نیز می‌شود.
این قطعنامه همچنین خواستار حمایت از غیرنظامیان در غزه است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز مناطقی از جمله شهر خان‌یونس و شمال را بمباران کردند. در شمال غزه نیز درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و ارتش رژیم اشغالگر در جریان است.

رژیم صهیونیستی از آغاز حملات به غزه تا کنون ۱۸ هزار فلسطینی را در حالی به شهادت رسانده که بیشتر آنان زنان و کودکان هستند در این حملات همچنین ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر مجروح شده اند.

جنگ غزه

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم اشغالگر به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها، آمبولانس ها، مدارس و پناهگاه ها با استفاده از بمب های ممنوعه را آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایات جنگی گسترده کشتار بی امان زنان و کودکان فلسطینی، سر انجام تحت تاثیر فشار افکار عمومی و بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، از روز جمعه (3 آذرماه) به آتش بس چهار روزه با حماس و توافق مبادله اسرا و ارسال کمک های انسانی به غزه تن داد. سپس این آتش بس با تلاش های میانجی گران از جمله قطر، مصر و آمریکا طی دو روز دیگر و بعد به صورت روزانه تمدید شد و در نهایت پس از 7 روز برقراری آتش بس موقت، این رژیم روز جمعه (10 آذر ماه) از ادامه آن سر باز زد.

علل شکست آتش‌بس در غزه

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس روز جمعه (10 آذر ماه)‌ در باره علل شکست آتش‌بس در غزه به العالم گفت: شب پنجشنبه (9 آذر ماه) در ازای آزادی 30 اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل، 10 اسرائیلی از جمله 3 نفر که در اثر تجاوزات و بمباران صهیونیست ها به نوار غزه کشته شده بودند، آزاد شوند، اما رژیم صهیونیستی از تحویل گرفتن اجساد اسرا خودداری کرد.

گزارش لحظه به لحظه العالم از شصت وششمین روز حملات به غزه:

22:33 | ویدئوی اعجاب برانگیز دیگری از نیروهای مقاومت فلسطینی در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست از نقطه صفر.

لا

22:26 | ویدئوی اعجاب برانگیز نیروهای مقاومت فلسطینی در هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست از نقطه صفر.

lr,lj

22:21 | حمله موشکی مجاهدان مقاومت لبنان به نیروهای دشمن در خانه ای در المطله، به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنان انجامید.

22:14 | گروهانهای قدس دو سرباز صهیونیست را در درگیری با نیروهای پیاده دشمن در الشجاعیه در شرق غزه هدف قرار دادند.

22:14 | توپخانه دشمن صهیونیستی اطراف روستای خیام در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

22:13 | محمود مرداوی از رهبران حماس: هیچ نوع درخواست اسرائیل درباره بازدید صلیب سرخ از اسرای موجود نزد این جنبش را نمی پذیریم.

22:13 | ملکه رانیا: «انسانیت» را نمی توان به صورت گزینشی به کار برد
ملکه رانیا العبدالله، همسر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، شامگاه یکشنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد اعلامیه جهانی حقوق بشر، ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر و از نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان انتقاد کرد.

vhkdh

21:57 | وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی در چند ساعت گذشته 19 قتل عام وحشتناک انجام داده و چند محله را در غزه منهدم کرده است.

21:57 | شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی گزارش داد که دولت نتانیاهو تصمیم به ادامه تحریم تماس غیرمستقیم با حماس برای تحقق دور دیگری از مبادله اسرا گرفته است.

21:26 | مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غزه برای دومین بار پایگاه آمریکایی عین الاسد را با پهپاد هدف قرار داده است.

21:18 | رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد سرگرد جال بکر مسئول آموزش در ارتش اسرائیلی در حادثه تصادف در جنوب کشته شده است.

21:18 | منابع فلسطینی: بمباران هوایی خانه ای در دیر البلح در مرکز غزه به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید.

21:17 | منابع فلسطینی: تانکهای دشمن بیمارستان العوده را محاصره کردند و هرج و مرج منطقه را فرا گرفته است.

21:17 | منابع فلسطیبنی: قایق های جنگی صهیونیستی به طرف ساحل استان مرکزی غزه گلوله شلیک کردند.

21:16 | رسانه های عبری: زخمی شدن 23 سرباز و افسر اسرائیلی در ساعت های اخیر در نبردهای نوار غزه که حال 6 نفر از آنها وخیم است.

21:09 | بمباران یک خانه در دیرالبلح در مرکز غزه به شهادت و مجروحیت تعدادی فلسطینی انجامید.

20:45 | مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه، بار دیگر پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق را با پهپاد هدف قرار داده است.

20:44 | منابع مطلع به الجزیره گفتند که انصارالله یمن اجازه نداد یک کشتی دیگر که عازم سرزمین های اشغالی بود، از دریای سرخ عبور کند.

20:40 | مقاومت اسلامی لبنان تجمع نیروهای پیاده دشمن در شتولا را هدف قرار داد.

20:40 | ارسال کمک برای نیروهای اسرئیلی در جنوب غزه از طریق آسمان

کمک

ارتش اسرائیل برای اولین بار پس جنگ دوم با لبنان (در سال ۲۰۰۶) از طریق هواپیما، هفت تُن تجهیزات پشتیبانی برای نیروهای ویژه خود در خان‌یونس پرتاب کرد.

یکی از معانی احتمالی این اقدام ارتش، وضعیت بغرنج نیروهای اسرائیلی در نبرد خان‌یونس می‌تواند باشد، جایی که بهترین و زبده‌ترین نیروهای حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی، در آن حضور دارند.

19:58 | حسن البنا: این دومین جنگ استقلال برای رژیم صهیونیستی است

استقلال

حسن البنا رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های استراتژیک تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی را نباید جنگ غزه خواند بلکه باید آن را دومین جنگ استقلال برای این رژیم دانست.
حسن البنا در گفت‌وگوی زنده با شبکه العالم توضیح داد: «رسانه‌های عربی این تجاوز را «تهاجم به غزه» نگویند چرا که مسئله بزرگتر از غزه است، این دومین جنگ استقلال اسرائیل است و آنها به دنبال تصرف قدس، کرانه باختری، غزه و تمام فلسطین هستند تا آن را مقر یهودیان در منطقه قرار دهند.»

البنا با اشاره به تماس برخی از مقامات عرب از جمله حمیدتی، البرهان، السیسی، بن زاید، بن سلمان و کردها با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که غرب و رژیم اشغالگر تلاش می کنند با ارعاب رهبران و دولت‌های عرب از این مرحله عبور کنند و این توطئه را به سرانجام برسانند.

19:09 | مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه: پهپادهای دشمن تمام افرادی را که به این بیمارستان وارد یا از آن خارج می شوند، هدف قرار می دهند.

19:09 | درگیری بسیار شدید گروهان های قدس با نیروهای دشمن و هدف قرار دادن دو تانک اسرائیلی با گلوله های تاندوم در غرب اردوگاه جبالیا.

18:59 | روباتهای اسرائیلی مردم غزه را به قتل می رسانند

روبات

رژیم صهیونیستی از روبات و هوش مصنوعی برای قتل اهالی محاصره شده غزه استفاده می کند.

محمد سلیمان از کشاورزان اهل غزه در این باره گفت که قبل از شروع جنگ 7 اکتبر همواره به خاطر وجود روبات های اسرائیلی که به طور خودکار به طرف مردم شلیک می کردند، با ترس به زمینش در روستای خزاعه می رفت.
اهالی غزه این روبات را که دارای دوربین، تجهیزات رصد الکترونیکی، تیربار سنگین و تک تیرانداز است، برج تیربار خودکار نامیده اند.

بنا به گزارش وزارت بهداشت غزه از سال 2017 که این سلاح توسط ارتش صهیونیستی به کار گیری شد تاکنون 40 فلسطینی اهل غزه که 11 نفر از آنان کشاورز بودند با این روباتها که در 22 موقعیت در اطراف غزه نصب شده اند، به شهادت رسیده و 120 نفر نیز مجروح شده اند

18:56 | گردانهای قسام تجمع نیروهای دشمن در شرق و شمال خانیونس را با خمپاره گلوله باران کرد.

18:56 | منابع فلسطینی: نیروهای دشمن صهیونیستی بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه را محاصره کردند.

18:55 | منابع فلسطینی از گلوله باران شدید شرق شهر غزه و اردوگاه جبالیا خبر دادند.

18:55 | منابع فلسطینی از به صدا در آمدن آژیر خطر در اشکول و مفتاحیم خبر دادند.

18:55 | منابع فلسطینی: نیروهای صهیونیست از آوارگان ساکن مرکز پناهندگان در جبالیا به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

18:47 | گردانهای قسام با خمپاره تجمع نیروهای صهیونیست در منطقه الزنه در شرق خانیونس را هدف قرار داد.

18:47 | وزارت بهداشت غزه: افزایش قربانیان حمله اسرائیلی به غزه به 18205 شهید و 49645 مجروح.

18:46 | شلیک 6 موشک از لبنان به طرف کوههای الرمیم در الجلیل علیا در شمال فلسطین.

18:46 | مقاومت اسلامی عراق پایگاه نیروهای آمریکایی در الشدادی در جنوب شهر حسکه در سوریه را موشک باران کرد.

17:55 | مقاومت اسلامی لبنان پایگاه اسرائیلی حدب البستان را هدف قرار داد.

17:49 | منابع فلسطینی: آژیر خطر در شهرک کیسوفیم در اطراف نوار غزه به صدا در آمد.

17:49 | مقاومت اسلامی لبنان پایگاه صهیونیستی الراهب را در شمال سرزمین های اشغالی با موشک برکان هدف قرار داد.

17:48 | رسانه های عبری از شلیک پنج موشک از لبنان به طرف شهرک المناره در الجلیل خبر دادند.

17:48 | گردانهای قسام شهرک نیر اسحاق را با موشک کوتاه برد رجوم هدف قرار داد.

17:42 | حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری آمریکایی

رژیم صهیونیستی در حمله اخیر خود به شهرک الظهیره در جنوب لبنان از بمب‌های فسفری ارسالی آمریکا استفاده کرده است.

آثار تسلیحات اهدایی آمریکا به رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان رصد شده است.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» گزارش داد که رژیم صهیونیستی از تسلیحات حاوی فسفور سفید که واشنگتن برای اسرائیل ارسال کرده، در حمله به شهرک «الظهیرة» در جنوب لبنان استفاده کرده است.

سازمان عفو بین‌الملل روز سه‌شنبه استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان را تایید کرد.

در بیانیه سازمان عفو بین‌الملل آمده است: «تحقیقات ما استفاده اسرائیل از بمب‌هایی که حاوی فسفر سفید بوده در جنوب لبنان را تایید می‌کند که طی آن غیرنظامیان نیز هدف این بمب‌ها قرار گرفتند».

16:49 | «ام سمیح اکریم، همسرش و فرزندانش از بمباران یک ساختمان مسکونی توسط اشغالگران جان به در بردند. او تصمیم گرفته است کودکانی را به فرزندی قبول کند که مادرانشان شهید شده اند.»

زن

16:43 | گردانهای قسام بار دیگر تل آو یو را در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در غزه موشک باران کرد.

16:43 | وزارت بهداشت غزه از انتقال 208 شهید و 416 زخمی به بیمارستانهای نوار غزه در ساعتهای گذشته خبر داد.

16:42 | بمباران یک خانه در محله الشیخ رضوان در شمال شهر غزه به شهادت و مجروحیت ساکنان آن انجامید.

16:42 | گردانهای الاقصی یک خودروی زرهی دشمن در غرب جبالیا را هدف قرار داد و همه سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

16:39 | منابع فلسطینی: پیکرهای 23 شهید فلسطینی از زیر آوار خانه های بمباران شده توسط دشمن صهیونیستی در جبالیا در شمال نوار غزه بیرون آورده شد.

16:31 | خبرنگار شبکه خبری العالم: مقاومت از صبح تا کنون خسارات سنگینی به نیروهای دشمن در نوار غزه وارد کرده است.
وی افزود همین مسئله موجب شده است نظامیان صهیونیست از اسرای فلسطینی به عنوان سپر انسانی برای جلوگیری از حملات مقاومت استفاده کنند.

16:31 | منابع فلسطینی از شهادت 15 فلسطینی در بمباران منطقه اطراف درمانگاه الشیخ رضوان در شهر غزه توسط دشمن صهیونیستی خبر دادند.

16:30 | منابع فلسطینی از آغاز مجدد درگیری میان مقاومت و ارتش صهیونیستی در محله الکتیبه در شهر خانیونس خبر دادند.

16:03 | منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار اطراف پایگاه نیروهای آمریکایی در روستای الخضراء نزدیک حوزه نفتی العمر در شرق دیرالزور در سوریه خبر دادند.

16:00 | رسانه های عبری اعلام کردند شمار کشته های ارتش اسرائیل در نبردهای غزه از صبح امروز تاکنون به هفت نفر رسیده است.

13؛40 | هدف قرار گرفتن یک تانک مرکاوا در خان یونس

مرکا
گردان های شهید عزالدین قسام سربازان و خودروهای اسرائیلی را در یورش به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند

13:14 | قسام 2 تانک مرکاوا را در غزه هدف قرار داد


نیروهای قسام شاخه نظامی حماس، 2 تانک پیشرفته مرکاوا رژیم صهیونیستی را در غزه هدف قرار داد.

13:06 | فلسطین الیوم: نظامیان صهیونیست به دنبال دفع حملات آنها از سوی نیروهای مقاومت مجبور به عقب نشینی از منطقه الفالوجه در غزه شدند.

13:02 | حمله توپخانه‌ای ارتش صهیونیستی به جنوب لبنان

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

13:00 | تصویری از ویرانی وحشیانه رژیم صهیونیستی در محله الشجاعيه واقع در نوار غزه

12:57 | هیچ برنامه ای از سوی آمریکا نمی تواند تهدید دریایی یمنی ها علیه اسراییل را خنثی کند

کانال ۱۲ عبری: هیچ برنامه‌ای از سوی نهاد یا ایالات متحده نمی‌تواند تهدیدی که حوثی‌های یمن در مسیرهای کشتیرانی و تجاری ایجاد می‌کند را خنثی کند. کمک‌های ایران قبلاً موفق شده است این جنگجویان قبیله‌ای را به ارتشی توانا تبدیل کند.

میدل ایست نیوز: اسرائیل در ماه نوامبر گذشته معادل ۴.۵ میلیارد دلار کسری بودجه به بار آورد.

12:52 | پایگاه خبری عبری زبان "کیباه": اسم محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس جزو بیشترین کلمات جست و جو شده توسط کاربران اسرائیلی است.

12:47 | لحظه نجات 2 کودک فلسطینی از زیر آوار بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه

k[hj

12:42 | تصاویری از اعتصاب سراسری در بیت لحم در پاسخ به فراخوان بین المللی برای اعتصاب در محکومیت حملات بی وقفه در غزه

12:32 القدس البوصله: ویدیویی وایرال شده از حمله شهرک نشینان صهیونیست به یک دختر جوان در قدس، خیابان یافا در غرب قدس اشغال شده

rns

12:29 | شهاب: ویدیویی از اعتصاب در اردن در پاسخ به کمپین جهانی اعتصاب جهت اعمال فشار برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه

hujwhf

12:19 | فلسطین الیوم: ویدیویی از حجم ویرانی مدرسه خلیفه در بیت لاهیا که از سوی ارتش رژیم صهیونیتسی به آتش کشیده شد

ghidh

10:31 | ویدیویی از شام اخر خانواده فلسطینی قبل از بمباران رژیم صهیونیستی/ خبرگزاری فلسطینی شهاب

شام

10:28 | تصاویری از گورهای دسته جمعی در بازار جبالیا در شمال غزه

10:26 | اعتصاب سراسری در شهرهای فلسطین اشغالی در راستای اعتصاب جهانی برای توقف جنگ در غزه

10:15 | اعلام تعطیلی دفتر آیت الله سیستانی در لبنان برای همبستگی با غزه


دفتر مرجعیت دینی آیت الله سید علی سیستانی در لبنان امروز (دوشنبه) در همبستگی با مردم فلسطین تعطیل شد.

09:55 | فلسطین الیوم: حمله توپخانه ای رژیم اشغالگر به اطراف شهرک های ناقوره، زبقین، یارین، مروحین و الجبین در جنوب لبنان

09:54 | فلسطین الیوم : اعتصاب و بستن مغازه ها در خیابان صلاح الدین در قدس اشغالی در حمایت از غزه

09:53 | فلسطین الیوم: رنج آوارگان فلسطینی برای دسترسی به آب زیر بمباران و محاصره در غزهنت

09:50 | فلسطین اشغالی از دفن شهدا در خیابان ها و مقابل مغازه ها در شمال غزه خبر داد

09:20 | حمله موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی
gfk


????مقاومت در لبنان، شمال سرزمین های اشغالی را با موشک هدف قرار داد.

????بنابر این گزارش، منابع خبری با انتشار تصاویری از حمله موشکی مقاومت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

????در همین حال، منابع عبری زبان نیز از حمله موشکی از جنوب لبنان به شهرک معالوت ترشیحا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

09:06 | شهادت ۳۵ فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی



نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز از هوا، زمین و دریا به بمباران و گلوله باران مناطق مسکونی غزه مبادرت کردند و طی آن ۳۵ فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند.

بنابر گزارش رسانه های فلسطینی، بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ۵ شهید برجای گذاشت که سه نفراز آن ها کودک بودند.

08:50 | شهادت ۲۹۶ کادر پزشکی در غزه از آغاز جنگ

اشغالگران صهیونیست با حمله به مراکز درمانی در غزه ۲۹۶ نفر از کادر درمان و پزشکی را به شهادت رسانده اند.

بنابر این گزارش،‌ وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه (15 مهر/ هفتم اکتبر) تا کنون ۲۹۶ نفر از کادر درمان و پزشکی شهید و صدها نفر دیگر هم زخمی شده اند.

08:38 | راهپیمایی ضد اسرائیلی در تورنتو کانادا در حمایت از مردم غزه و درخواست توقف جنگ

j,bk

08:37 | راهپیمایی ضد اسرائیلی در شیکاگو آمریکا در حمایت از مردم غزه

ad

08:34 | درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر در شهر قلقیلیه در کرانه باختری فلسطین

در

08:31 | نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه بلاطه هدف تیراندازی نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

j

08:29 | تظاهرات در کانادا در حمایت از غزه و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

تظاهرات

08:28 | درگیری شدید مقاومت با اشغالگران صهیونیست در مرکز غزه

منابع فلسطینی از درگیری شدید نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر در منطقه المغراقه در شمال النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.

08:25 | تصاویر 4 کشته جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت در نوار غزه

07:03 | لبنان اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز اعتصاب سراسری در این کشور صورت خواهد گرفت.

خبر تکمیل می شود

پربیننده ترین خبرها