واکنش‌ها به کشته شدن 3 اسیر اسرائیلی در غزه براثر حمله ارتش صهیونیستی+ ویدیو

شنبه 25 آذر 1402 - 07:51

به دبنال کشته شدن سه اسیر اسرائیلی در غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، خانواده‌های اسرای اسرائیلی با برپایی تظاهرات خواستار امضای توافق مبادله اسرا شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین،‌ پایگاه خبری عبری زبان "کود کود" خاطرنشان کرد که پس از اعلام کشته شدن سه اسیر اسرائیلی در غزه به دست ارتش اسراییل، خانواده‌های اسرای اسرائیلی با برپایی تظاهراتی مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا برای بازگرداندن اسرا شدند.

سخنگوی ارتش اسرائیل دیروز (جمعه 24 آذرماه) گفت که نظامیان این رژیم به اشتباه سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند را هدف قرار داده و کشته‌اند.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: «در جریان عملیات رزمی در شجاعیه (در شمال غزه) ارتش به اشتباه سه نفر از گروگان‌ها (اسیران اسراییلی)‌ را به عنوان تهدید شناسایی کرد. در نتیجه نیروهای ما به سمت آنها شلیک کردند و آنها کشته شدند.»

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از خواهر یکی از اسرای اسرائیلی در غزه تاکید کرد که شکست و ناکارآمدی عملیات نظامی برای بازگرداندن اسرا کاملا ثابت شده و تنها اجساد اسرا از غزه بازگردانده می‌شود، بنابراین باید فورا آتش‌بس اعلام شود زیرا ما می‌خواهیم اسرای خود را زنده و در قید حیات ببینیم.

همچنین بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی هم در این باره گفت همه ما به خاطر کشته شدن این 3 اسیر ناراحت و آزرده شدیم و همه "اسرائیل" با خانواده‌های آن‌ها گریه کرد.

محمد مجادله خبرنگار شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که این حادثه روند جنگ را به کلی تغییر خواهد داد و اعتراضات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه را شدت خواهد بخشید.

یوسی ملمن روزنامه‌نگار اسرائیلی نیز گفته است که اگر کابینه اسراییل برای آتش‌بس و مبادله اسرا کاری انجام ندهد، صرفا اجساد اسرا بازگردانده خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها