کشتار بی رحمانه فلسطینیان؛ نجات معجزه آسای یک گربه از حملات رژیم صهیونیستی

دوشنبه 27 آذر 1402 - 10:45

در حالی که رژیم صهیونیستی با نقض آشکار قوانین بین اللملی با حمله به مناطق مسکونی به طرز جنون آمیزی کمر به قتل عام فلسطینیان بسته، دوربین العالم تصویری از نجات یک گربه زخمی از حملات مرگبار رژیم اشغالگر اسرائیل به اردوگاه نور شمس در شمال کرانه باختری رود اردن ثبت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین، می گویند که گربه هفت جان دارد. یک گربه از حملات نیروهای اشغالگر به اردوگاه نورشمس که به ویرانی اکثر مناطق این اردوگاه منجر شد، به شکلی معجزه آسا از مرگ نجات یافت. اما ساکنان اردوگاه نور شمس با وجود حملات و یورش های اشغالگران، همواره به سرزمینشان پایبند هستند و هرگز آن جا را ترک نخواهند کرد.

به دنبال یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری و اعلام این منطقه به عنوان منطقه بسته نظامی، ۵ فلسطینی به ضرب گلوله این نیروها شهید شدند.

ام لیث زن فلسطینی ساکن اردوگاه نور شمس به خبرنگار العالم گفت: وضعیت جنگ، ویرانی و فریادهای کودکان فلسطینی قابل وصف نیست .. کلماتی پیدا نمی شود که بتوان با آن ها ترس و وحشتی را که تجربه می کنیم، توصیف کنیم.

جنایت های رژیم اشغالگر روز به روز بیشتر و دایره یورش ها گسترده تر می شود و در این بین اردوگاه های فلسطینی، بهای آزادی این سرزمین را پرداخت می کنند. رژیم اشغالگر با حمله به اردوگاه نور شمس و ویرانی آن ۵ نفر از ساکنان این اردوگاه را به شهادت رساند. این رژیم تشنه خون بیشتری از فلسطینیان است.

خبرنگار العالم گزارش داد که فلسطینی ها با وجود همه درد و رنج هایی که متحمل می شوند، به هویت خود پایبند هستند و با وجود همه سختی ها حاضر نیستند که بار دیگر سرزمین خود را ترک کنند.

ایاد شاویش معاون رئیس کمیته خدمات اردوگاه نور شمس گفت: رژیم اشغالگر در حال اجرای طرحی برای از بین بردن ملت و آرمان فلسطین است اما پیام ما این است که در این اردوگاه راسخ و مقاوم خواهیم ماند و علیرغم همه شهدایی که می دهیم و تخریب خانه ها و حتی خیابان ها و زیر ساخت های اردوگاه، تحت هیچ شرایطی سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد.

به نظر می رسد که نبرد طولانی میان فلسطینی ها و نیروهای رژیم اشغالگر پایانی ندارد. رژیم اشغالگر برای این نبرد پایانی جز پاکسازی اراضی فلسطینی از وجود فلسطینی ها متصور نیست و هم اکنون مرگ سرنوشت محتوم آنان در کوچه های اردوگاه ها است.

پربیننده ترین خبرها