در گفت وگوی دکتر خلیل الدغران با العالم؛

بیمارستان شهدای الاقصی توان ارایه حتی یک وعده غذایی به بیماران را ندارد

دوشنبه 27 آذر 1402 - 14:25

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی به العالم گفت که این بیمارستان نمی تواند حتی یک وعده غذایی برای بیماران خود فراهم کند.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر خلیل الدغران، سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی و ناظر بخش پرستاری در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: «هدف قرار دادن بیمارستان‌ها از سوی رژیم صهیونیستی در راستای نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه و از سویی به معنای جلوگیری از نجات جان مجروحان است. این امر ثابت می‌کند که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.»

وی افزود: جنگ رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانها ادامه دارد به طوری که مدیران برخی بیمارستان‌ها از جمله کمال عدوان، الشفاء و العوده به همراه تعداد زیادی از کادر پزشکی تا کنون از سوی نظامیان صهیونیست دستگیر شده اند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی خاطرنشان کرد: «رژیم اشغالگر تمامی مردم فلسطین از هر فرقه ای را در نوار غزه هدف قرار می دهد و سلسله کشتارها علیه مردم فلسطین همچنان ادامه دارد.»

الدغران با تاکید بر اینکه بیمارستانهای غزه ظرفیت پذیرش این تعداد انبوه از شهدا و مجروحان را ندارند، خاطرنشان کرد، به رغم این مساله اما کادر پزشکی آنها با متانت با مجروحان تعامل می کنند.

وی افزود: بیمارستانهای غزه با کمبود شدید تجهیزات پزشکی، دارو و سوخت مواجه هستند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی با بیان اینکه کمک های انسانی وارد شده به غزه پاسخگوی حتی سه درصد نیاز بیمارستانهای نوار غزه نیست، تاکید کرد: «آذوقه هم به مردم غزه نرسیده است به طوری که بیمارستان شهدای الاقصی نمی تواند یک وعده غذایی برای مصدومان فراهم کند.»

پربیننده ترین خبرها