اظهارات فاشیستی مسئولان صهیونیست برای نابودی باریکه غزه + ویدئو

سه شنبه 28 آذر 1402 - 17:27

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی درهفتاد و چهارمین روز از تجاوز به باریکه غزه، قتل عامی جدید را دررفح مرتکب شد که بیش از 25 شهید برجای گذاشت. بدین ترتیب تلفات تجاوز این رژیم به باریکه غزه به حدود 19 هزار و 500 شهید  و بیش از 52 هزار و 286 هزار مجروح رسید که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

العالمفلسطین اشغالی

ارتش رژیم اشغالگر با حملات مستقیم به بیمارستان ها و از کار انداختن بیشتر آنها در غزه ، همه ی حقوق و کنوانسیون های بین المللی را زیر پا می گذارد، اما تیم های پزشکی فلسطین درشرایط بسیار پیچیده و دشوار برای نجات جان افراد بیشتر به کار خود ادامه می دهند.

بیمارستان ها که برای غیرنظامیانی که به آنجا پناه برده اند، ناامن شده اند و ما فکر می کردیم که اشغالگران به آنجا حمله نمی کنند، اما بیمارستان ها روزانه و به طور مداوم با حمایت مستقیم آمریکا بمباران می شوند.

دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه هشدار داد بیش از یک و نیم میلیون آواره از شرایط بد معیشتی و نبود سرپناه رنج می برند.

با توجه به این شرایط غم انگیز و دردناک اهالی غزه ،‌ اظهارات نژادپرستانه و تجاوزکارانه مقامات رژیم صهیونیستی اوضاع را بدتر می کند، از جمله این اظهارات ، اظهارات بن گویر وزیر نژادپرست امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیست است که اعدام اسرای فلسطینی در زندان های اشغالی را خواستار شد. نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر، وجود غیرنظامیان فلسطینی را انکار می کند و از ارتش خود می‌خواهد تا همه ی فلسطینی‌های ساکن باریکه غزه را از بین ببرد و وزیر فرهنگ این رژیم هم خواهان حمله به غزه با بمب هسته‌ای شده است.

گروه های فلسطینی این اظهارات نژادپرستانه را محکوم و تاکید کرده اند که این اظهارات نازیسمی، بیانگر سیاست های فاشیستی کابینه رژیم اشغالگر و ارتش این کشور در تجاوزهای مستمر به باریکه غزه است.

گروه های فلسطینی از سکوت جامعه جهانی در قبال این اظهارات انتقاد کرده و محاکمه مسئولان صهیونیست را در دادگاه های بین المللی خواستار شدند.

رژیم صهیونیستی درحال حاضر، با دور جدید از فشارهای بین‌المللی برای موافقت با آتش‌ بس در غزه مواجه است و

این درحالیست که با وجود متعهد شدن آمریکا برای ادامه حمایت تسلیحاتی از متحد خود (تل آویو)، غربی ها تلاش های دیپلماتیک جدید را برای برقراری آتش بس درغزه به کار گرفته اند و قرار است رای گیری در شورای امنیت سازمان ملل درباره آتش بس انجام شود.

پربیننده ترین خبرها