تازه ترین جزئیات از حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و عملیات مقاومت

سه شنبه 28 آذر 1402 - 22:46

خبرنگار العالم در جنوب لبنان، از حملات موشکی هواپیماهای اسرائیلی به منطقه لبونه در جنوب شهرک الناقوره و حومه الجبین، شیحین و طیر حرفا خبر داد.

العالم لبنان

خبرنگار العالم در لبنان گفت : پس از برقراری آرامش نسبی در ساعات پیش از ظهر امروز ، جبهه های درگیری بار دیگر صحنه تش های محسوسی در ساعات بعدازظهر بود، زیرا رژیم اسرائیل 6 بار بی وقفه به منطقه لبونه حمله کرد.

وی افزود: پیش از این اسرائیل به منطقه ی عین علما در حومه جنوبی شهرک علما الشعب، یعنی بین علما الشعب و الناقوره حمله ی پهپادی کرده بود.

خبرنگارالعالم با اشاره به 3 حمله پهپادی به شرق شهر مارون الرأس گفت : اشغالگران حومه شهر عیترون را هدف قرار دادند و توپخانه اسرائیل نیز حومه شهرک کونین را هدف قرار داد.

وی از حملات اشغالگران به شهرهای جنوبی کفرکلا، بلیدا، میس الجبل، خیام، حولا، یارون و کونین خبر داد و با اشاره به عملیات مقاومت اسلامی درمنطقه المطله در بخش شرقی مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی تصریح کرد که این هدف گیری با سلاح های مناسب انجام شده و تلفات قطعی نیز به دشمن وارد شده است.

وی به نقل از مقاومت از هدف گیری تجمع سربازان و خودروهای اشغالگر در مجاورت پایگاه الحمرا با سلاح های مناسب و حمله ی توپخانه ای به دو سکوی گنبد آهنین در شمال شهرک کاپری خبر داد..

خبرنگار العالم تاکید کرد : یک موشک هدایت شونده یک تانک را در شهرک المطله هدف قرار داد و عملیات مقاومت بخشی از عملیات نظامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در باریکه غزه و حمایت از مقاومت آنها است.

پربیننده ترین خبرها