حزب‌الله: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان تو خالی و از روی ترس است

حزب‌الله: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان تو خالی و از روی ترس است
چهارشنبه 29 آذر 1402 - 12:01

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، آن را توخالی و از روی ترس توصیف کرد و گفت که این تهدیدات نمایانگر واقعیت این دشمن سردرگم، نگران و ترسیده از حزب الله است.

العالم - لبنان

به نقل از العهد، شیخ «علی دعموش» اعلام کرد: تهدیدات متوالی اسرائیل علیه لبنان ملال آور و تو خالی شده و نشان می دهد که دشمن سردرگم و نگران است.

وی افزود: بلایی که در غزه بر سر دشمن صهیونیست آمده است، آن را در جایگاهی قرار نمی‌دهد که لبنانی‌ها را تهدید کند و برای آنها خط و نشان بکشد.

دعموش ادامه داد: دشمنی که در غزه شکست خورده، در باتلاق آن گرفتار شده و در برابر مردان مقاومت و پایداری و ثبات ساکنان غزه ناتوان است، عاجزتر و سست تر از آن است که تهدیدات خود را علیه لبنان اجرایی یا شروط و خواست خود را بر لبنان تحمیل کند.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اضافه کرد: مقاومت به عملیات در طول نوار مرزی جنوبی با فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد تا به دشمن فشار آورده و آن را مشغول کرده و در نگرانی و آشفتگی نگه دارد. تهدیدات و فشارهای خارجی هرگز این موضع دینی، ملی و انسانی ما را تغییر نخواهد داد

وی با اشاره به ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ هم بیان کرد: درباره جبهه یمن، ائتلاف دریایی آمریکایی در دریای سرخ نشانه نقطه ضعف در موضع آمریکاست. رویارویی به مثابه شعله ور کردن دریای سرخ و بسته شدن آن به روی ترانزیت دریایی است. شرکت‌های کشتیرانی بین المللی به هشدارهای انصارالله توجه کرده و اطمینان بخشی آمریکا را نادیده گرفته‌اند و هر روز به شمار این شرکت‌ها افزوده می‌شود که از حرکت به سمت بنادر رژیم صهیونیستی خودداری می‌ورزند.

به گزارش ایرنا، دعموش تاکید کرد: تنها راه توقف این فرسایش توان بازدارندگی آمریکا، توقف جنگ علیه غزه طبق خواسته انصارالله است.

وی عدم مشارکت مصر و عربستان در ائتلاف آمریکایی را نشانگر اوج تنگنایی دانست که آمریکا به علت موضعش در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی و سرپوش گذاشتن بر جنایاتش، به آن گرفتار شده است.

پربیننده ترین خبرها