گزارش ویژه العالم از تیم خبری تلویزیون المنار که هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفتند

يکشنبه 3 دی 1402 - 22:31

خبرنگار العالم با خبرنگاران شبکه المنار لبنان که بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی در حین پوشش خبری در جنوب لبنان مجروح شده بودند، دیدار و گفت وگو کرد.

العالم لبنان

خبرنگار العالم گزارش داد: برخی از همکاران از جمله علی شعیب خبرنگار و خضرمارکز عکاس براثر بمباران جنگنده های رژیم اسرائیل زخمی شدند.

شعیب به خبرنگار العالم گفت: ترکشی از شیشه به چشم همکارمان خضر مارکز برخورد کرد و وی زخمی شد و در بیمارستان تحت مداوا است . ما در شرایط جنگی و میدانی مدت هاست که رویدادها را پوشش می دهیم و به چنین موقعیت ها و شرایطی عادت کرده ایم.

وی افزود: قبل از ما همکارانی به شهادت رسیده و برخی نیز زخمی شدند و ما در این راه ماندیم و این حملات ما را نترسانده و نخواهد ترساند و به پوشش خبری حملات رژیم اسرائیل ادامه خواهیم داد.

​شعیب گفت: امروز ما در حال پوشش دادن حملات علیه کفرکلا و تصویر برداری از یک خانه ویران بودیم و سپس به منطقه دیگری نقل مکان کردیم که مورد حمله هوایی هیستریک و ناگهانی در جاده اصلی نبطیه به منطقه مرزی و مرجعیون قرار گرفتیم .

وی تاکید کرد: این یک حمله بزرگ به مناطق غیرنظامی در لبنان است و هیچ منطقه نظامی در این جاده اصلی وجود ندارد و این اولین بار است که مستقیماً جاده اصلی از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار می گیرد.

پربیننده ترین خبرها