گردان های قسام اعلام کرد:

انهدام 35 خودروی زرهی و کشته شدن 48 نظامی صهیونیست در 4 روز اخیر

انهدام 35 خودروی زرهی و کشته شدن 48 نظامی صهیونیست در 4 روز اخیر
يکشنبه 3 دی 1402 - 22:01

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که این گردان‌ها در 4 روز گذشته 35 خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کرده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، خاطرنشان کرد، مجاهدان قسام همچنین 48 نظامی اسرائیلی را از پا درآوردند و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کردند.

سخنگوی قسام گفت: علاوه بر این، 24 عملیات نظامی دیگر انجام شد که طی آن نیروهای اشغالگر اسرائیلی با راکت‌های ضدزره، ضدنفر و ضداستحکامات هدف قرار گرفتند و مبارزان قسام از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شدند و نیروهای پشتیبانی دشمن را هم هدف قرار دادند.

ابوعبیده اظهار داشت که مبارزان قسام دو تونل بمب‌گذاری شده را هم پس از ورود نیروهای یگان یالوم منفجر کرده و یک میدان مین را هم هنگام ورود نیروها و ادوات جنگی دشمن منفجر کردند.

سخنگوی قسام افزود: 6 مورد عملیات تک‌تیراندازی هم انجام شده و مجاهدان قسام مقرهای فرماندهی میدانی دشمن و نیروها و ادوات جنگی آنان را با گلوله‌های خمپاره و راکت‌های کم برد در هم کوبیده و شهر اشغالی تل آویو را هم هدف حمله موشکی قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها