روزنامه اسپانیایی: برهنه‌کردن اسرای غزه تداعی‌کننده دوران نازیسم در آلمان است

روزنامه اسپانیایی: برهنه‌کردن اسرای غزه تداعی‌کننده دوران نازیسم در آلمان است
چهارشنبه 6 دی 1402 - 22:36

برخی رسانه‌های بین‌المللی انتشار تصاویر مربوط به بازداشت گروهی فلسطینی و برهنه کردن آنها در ورزشگاهی در نوار غزه را محکوم کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

یک روزنامه اسپانیایی نوشت: این تصاویر تداعی‌کننده ظهور نازیسم در آلمان و اردوگاه‌های کار اجباری در دوران جنگ جهانی دوم است.

رژیم صهیونسیتی که تحت حمایت همه‌جانبه دولت‌های غربی است به ارتکاب شنیع‌ترین جنایات خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهد؛ جنایاتی که باید آنها را در رده جنایات ضد بشری قلمداد کرد.

در همین راستا، روزنامه "پابلیکو" اسپانیا، روز سه‌شنبه در گزارشی نوشت: تصاویر و ویدیوهای مربوط به فلسطینیان از جمله کودکان و سالخوردگان برهنه در ورزشگاهی در نوار غزه، که مدارک شناسایی‌شان را بالای سرشان گرفته‌اند، روز دوشنبه توسط یک خبرنگار اسرائیلی منتشر شد که ارتش این رژیم را در نوار غزه همراهی می‌کند.

این روزنامه در انتقادی شدیداللحن نوشت: این ویدیو تلخ‌ترین لحظات ظهور نازیسم در آلمان و اردوگاه‌های کار اجباری در آن و نیز بازداشت‌های گروهی در استادیوم "سانتیاگو دی شیلی" بعد از کودتای "پینوشه" را تداعی می‌کند. با این حال، سربازان اسرائیلی که در این ورزشگاه نگهبانی می‌دهند منسوب به رژیمی هستند که ادعا می‌شود باثبات‌ترین دموکراسی در منطقه خاورمیانه را دارد رژیمی که تحت حمایت امریکا است و الان متهم به ارتکاب جنایات جنگی نامحدودی و جنایات ضد بشری و تبعیض نژادی و کشتار جمعی شده است.

پربیننده ترین خبرها