ادامه کشتار در مناطق جنوبی و مرکزی غزه از دیشب تا کنون +فيلم

جمعه 8 دی 1402 - 13:22

خبرنگار العالم در  غزه گزارش داد که حملات هوایی و خمپاره ای رژیم صهیونیستی بر مناطق جنوبی و مرکزی باریکه غزه همچنان ادامه دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی شب گذشته کشتارهای فجیعی در رفح و خان‌یونس مرتکب شده که به شهادت ومجروح شدن ده ها فلسطینی منجر شده است.

خبرنگار العالم گفت:‌ رژیم صهیونیستی هرشب مردم را وادار می کند که به امید امن تر بودن، به سمت رفح بروند اما با بمباران های خود امنیت را به طور کامل از بین می برد. شب گذشته بزرگ ترین کشتار در اردوگاه الشابوره رفح اتفاق افتاد که ده ها تن را به شهادت رساند.

وی افزود: پیکر ۲۰ شهید به بیمارستان الکویتی رسیده و ۱۶ پیکر دیگر نیز به بیمارستان اروپایی بین رفح و خانیونس رسیده و این یعنی دست‌کم ۳۶ نفر در رفح به شهادت رسیده اند.

خبرنگار العالم ادامه داد: تعداد زیادی ساختمان مسکونی در شرق و شمال خانیونس وجود دارد که به دلیل اشغال نیروهای صهیونیستی و درگیری های موجود در آن، آمبولانس ها قادر به ورود و کمک رسانی به ساکنان آنها نیستند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مناطق مرکزی غزه نیز از شب گذشته تا کنون هدف مستقیم خمپاره ها و تانک های صهیونیستی بودند بطوری‌که آمبولانس ها ده ها مجروح و شهید را به بیمارستان شهداء الاقصی آورده اند، تنها بیمارستان در منطقه مرکزی که پذیرای مجروحان است.

خبرنگار العالم تاکید کرد که طی بمباران های شب گذشته در اردوگاه البریج، المغازی، النصیرات و روستای الزوایده در مجاورت دیر البلح دست‌کم ۴۰ تن به شهادت رسیده اند.

وی افزود: تعداد این شهدا احتمالا افزایش خواهد یافت زیرا حملات خمپاره ای از صبح تا کنون متوقف نشده است.

پربیننده ترین خبرها