گزارش العالم از سرقت اعضای بدن و قطع دستان و پاهای شهدای فلسطینی

شنبه 9 دی 1402 - 23:08

مقامات رژیم اشغالگر چند روز پیش پیکر 80 شهید فلسطینی را بدون ارائه اطلاعاتی درباره اسامی آنها و یا محل بمباران، تحویل دادند.

العالم ـ فلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: صلیب سرخ جهانی پیکر این 80 شهید را به وزارت بهداشت در غزه تحویل داد و پس از آن مشخص شد که دست و پاهای شهیدان قطع شده و برخی اعضای بدن آنها به سرقت رفته است.

بنابر این گزارش، این مسئله در سطح بین‌‌المللی مستندسازی نشده و هیچ یک از نهادهای بین‌المللی از آن مطلع نشدند و این اجساد بدون هیچ اطلاعاتی درباره آنها و یا مشخص‌شدن نام آنان، به صورت افراد ناشناس در رفح در جنوب باریکه غزه دفن شدند.

خبرنگار العالم ادامه داد: وزارت بهداشت غزه خواستار انجام تحقیقات فوری در سطح بین‌المللی در خصوص این جنایت شد. رژیم صهیونیستی در مناطقی در شمال باریکه غزه که اقدام به یورش و قتل کودکان و زنان و غیرنظامیان می‌کند، اجساد شماری از شهدا را در محلی نامشخص در اراضی اشغالی نگهداری می‌کند.

احمد سهمود درباره اوضاع خانیونس نیز گفت: تلاش‌هایی از سوی ارتش اشغالگر برای ورود و پیشروی صورت گرفته است. ارتش اشغالگر در صدد ورود به منطقه البلد است اما به سبب درگیری‌های شدید و ایستادگی مبارزان مقاومت موفق به ورود به این منطقه نشده است.

پربیننده ترین خبرها