گزارش العالم از سرقت اعضای بدن شهدای غزه ازسوی رژیم صهیونیستی+فیلم

شنبه 11 آذر 1402 - 14:17

آثار و علائم برجای مانده روی اجساد شهدای غزه، احتمال سرقت اعضای بدن آنها از سوی رژیم صهیونیستی را تقویت می کند. این رژیم در حمله به بیمارستان الشفا در غزه شمار زیادی از اجساد شهدا را سرقت کرد و بعدا از طریق صلیب سرخ برخی اجساد را پس داد و برخی دیگر را همچنان نگه داشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، در حالی که مردم غزه گروه گروه به شهادت می رسند، خفاش های رژیم صهیونیستی، پیکرهای شهدا را می دزدند.

بنابر این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از حمله به بیمارستان الشفا غزه و تسخیر آن، تعداد نامعلومی از پیکرهای شهدا را با خود برد و سه روز بعد 110 پیکر را پس داد اما از بقیه پیکرهای شهدا هیچ خبری در دست نیست.

دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین به خبرنگار العالم گفت: "رژیم اشغالگر پیکر شهدای ما را از محوطه بیمارستان الشفا و از سردخانه ها و گروستان دسته جمعی که ما برای دفت شهدا حفر کرده بودیم به سرقت برد. این رژیم باید مسئولیت این جنایت غیر انسانی و غیر اخلاقی را بپذیرد."

پزشکان بیمارستان های غزه پس از تحویل گرفتن پیکرهای شهدا متوجه علایم عجیب و غریبی روی پیکرها شدند. این علایم، احتمال سرقت اعضای بدن شهدا را تقویت می کند.

با اینکه محافل فلسطینی از مدتها پیش این جنایات وحشیانه را محکوم کرده اند اما صدای آنها تا سال 2001 نشنیده گرفته می شد تا اینکه دونالد بوستروم، خبرنگار و محقق سوئدی، با نتشار گزارشی تحقیقی از سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی و فروش آنها از سوی رژیم صهیونیستی پرده برداشت. این، اولین باری بود که این جنایت برای افکار عمومی بین المللی فاش می شد.

دکتر مایر وایس، انسان شناس اسرائیلی هم در کتابی با عنوان "بر جنازه های مرده شان" به نتیجه ای مشابه اشاره کرده است؛ وی در این کتاب با اشاره به ماجرای سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی، تصریح کرده است که از سال 1996 تا 2002 به منظور انجام تحقیقات علمی در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی موسوم به "ابو کبیر" در تل آویو حضور داشته است و در آنجا به چشم خود دیده است که چگونه اعضای بدن به خصوص اعضای بدن شهدای فلسطینی سرقت می شده است در حالی که کوچک ترین آسیبی متوجه جنازه های اسرائیلی نمی شد.

نکته جالب توجه این است که رژیم صهیونیستی بزرگترین بانک پوست در جهان را در اختیار دارد، این بانک، حتی از بانک پوست آمریکا که 40 سال قبل از بانک پوست اسرائیلی تأسیس شده است هم بزرگتر است و به رغم اختلاف تعداد جمعیت بین آمریکا و رژیم صهیونیستی، ذخایر پوست انسان در این رژیم به 170 متر مربع می رسد. این در حالی است که یهودیان به دلایل مذهبی، حاضر به اهدای عضو نیستند و این موضوع گواهی است بر این حقیقت که منبع تأمین این همه پوست و عضو بدن، شهدای فلسطینی هستند.
بدیهی است که سرقت اعضای بدن انسان از سوی این رژیم چیز تازه ای نیست و این رژیم پیش از این هم اعضای بدن شماری از اسرا را به سرقت برده است. سرقت پیکر شهدا و وجود گورستان هایی که فقط عدد روی آن نوشته شده است و به گورستان اعداد معروفند و جلوگیری مقامات رژیم صهیونیستی از مشاهده جنازه شهدا توسط خانواده هایشان به هنگان تحویل جنازه همگی از این جنایت غیر غیر اخلاقی حکایت دارد، بنابراین محافل بین المللی باید فورا تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کنند.

پربیننده ترین خبرها