تاکید تیم دفاع مدنی غزه بر تداوم فعالیت خود به رغم حملات اشغالگران

يکشنبه 10 دی 1402 - 23:30

نیروهای امدادی و دفاع مدنی غزه که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، تاکید کردند که برای نجات جان مردم همچنان به کار و تلاش خود ادامه خواهند داد.

العالم فلسطین

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه خبری العالم، در بیمارستان شهدای الاقصی نوار غزه، با تعدادی از نیروهای امدادی و دفاع مدنی که در حال مداوای زخم های یکدیگر بودند، گفت وگو کرد.

در میان آنها یک مرد زخمی فلسطینی دیده می شود که به همراه پسرش عضو نیروهای دفاع مدنی است و در این نیرو برای کمک به زخمی ها فعالیت می کنند.

پسر وی به خبرنگارالعالم گفت: نیروهای رژیم صهیونیستی چندی پیش مرا هدف قرار دادند و امروز نیز پدرم هدف حملات آنها قرار گرفت.

وی افزود: همچنان به کار خود ادامه می دهیم انشاالله تا آزادی غزه و تا پایان حملات و تجاوزگری به نوار غزه به فعالیت ادامه خواهیم داد.

این جوان فلسطینی خاطرنشان کرد، قبل از ما همکارمان حسن هدف قرار گرفت و مجروح شد و برادرش ابوسلیمان نیز شهید شد و امروز نیز همام به شهادت رسید.

وی افزود: پیام نیروهای دفاع مدنی به مردم غزه این است که ما خودمان به زخم های خود مرهم می نهیم و قول می دهیم که برای نجات جان مردم به حرفه خود ادامه دهیم.

پربیننده ترین خبرها