گزارش تصویری تلویزیون عبری‌زبان از لحظات نفوذ نیروهای فلسطینی به شهرک‌ها+ ویدئو

گزارش تصویری تلویزیون عبری‌زبان از لحظات نفوذ نیروهای فلسطینی به شهرک‌ها+ ویدئو
دوشنبه 11 دی 1402 - 14:18

یک رسانه عبری‌زبان در گزارشی تصویری به وقایع سیطره نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه العطیف پرداخت.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه در گزارشی نوشت که نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی حماس، بدون هیچ مانعی وارد شهرک‌هایی در العطیف شده و ساعاتی را در آنجا حضور داشتند.

در این گزارش آمده است: در امتداد جاده مواصلاتی غزه به شهرک‌های جنوبی، از همان لحظه شکستن حصار با استفاده از مواد منفجره و تا زمان نفوذ به کیبوتس‌ها که به آن "شهرک‌ها" می‌گفتند، فریاد می‌زدند "خدایا ما را قدرتمند گردان"، و زمانی‌که به دروازه زرد یکی از کیبوتس‌ها رسیدند با شلیک گلوله، قفل را شکستند و بدون هیچ مانعی وارد شدند.

این رسانه صهیونیستی خاطرنشان کرد:‌ این لحظات، شنبه سیاه را رقم زد که طی آن، گروه بزرگی از نیروهای مسلح فلسطینی با خودروها با سرعت بیشتر وارد "اسرائیل" شدند و دیوارها را تخریب و به شهرک‌های اسرائیلی نفوذ کردند. آنها با خودشان دوربین‌های Go-Pro داشتند که تمام تحرکات‌شان را ضبط می‌کرد.

طبق این گزارش، نیروهای فلسطینی در حالی‌که فریاد می‌زدند، با خودروها و موتورسیکلت‌های‌شان به سمت دیوار مرزی حرکت می‌کردند و با هیجان می‌گفتند دوربین‌ها همه چیز را ضبط می‌کند.

این منبع افزود: این نیروهای فلسطینی زمانی‌که حصار مرزی را شکستند اسرائیل را مورد تمسخر قرار داده و گفتند:‌ آژیر هشدار کجاست؟

آنها زمانی‌که سمت دیوار رسیدند بمب‌ها را منفجر کردند و فریاد زدند "اینجا سرزمین ماست ".
.

پربیننده ترین خبرها