گزارش العالم از شرایط سخت زندگی در غزه در هوای سرد و بارانی + فیلم

سه شنبه 12 دی 1402 - 13:31

خبرنگار شبکه العالم در غزه با اشاره به وخامت اوضاع سلامت و بهداشت اهالی غزه و فقدان خدمات بهداشتی و نبودن وسایل گرمازا در باریکه غزه گفت که اهالی این منطقه در سرمای شدید و در هوای بارانی با بحران های مضاعف رو به رو هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم ، فعالیت آمبولانس هایی که در ابتدای حملات رژیم صهیونیستی پیکر شهدا را جابجا می کردند ، به دلیل فقدان سوخت، به طور کامل متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد که در غزه هر چیزی که قابل خراب شدن یا از کار افتادن بوده است، از چرخه خدمت خارج شده است زیرا نه لوازم یدکی وجود دارد و نه ابزار تعمیر آمبولانس یا تجهیزات و لوازم پزشکی.

خبرنگار العالم درباره شرایط دشوار آب و هوایی و بارش شدید باران هم گفت چادرها از باران پر شده است و رسیدن به بیمارستان شهدای الاقصی حدود یک ساعت وقت می گیرد، در حالی که در روزهای عادی فقط 10 دقیقه وقت می گرفت.

وی افزود: همه مسیرهای منتهی به بیمارستان شهدای الاقصی پر از چادر شده است و مردم در پای دیوارها و محوطه بیرونی بیمارستان پناه گرفته اند و هر کسی سعی می کند در این بیمارستان پناه بگیرد. این در حالی است که به دلیل حملات مستقیم رژیم صهیونیستی، این بیمارستان هم امن نیست.

پربیننده ترین خبرها