ابوعبیده: 1000 خودروی زرهی اشغالگران را در 100 روز جنگ منهدم کردیم/ احتمال کشته شدن بیشتر اسرای دشمن در حملات هفته های اخیر

ابوعبیده: 1000 خودروی زرهی اشغالگران را در 100 روز جنگ منهدم کردیم/ احتمال کشته شدن بیشتر اسرای دشمن در حملات هفته های اخیر
يکشنبه 24 دی 1402 - 21:52

سخنگوی گردان‌های قسام با بیان این که گزینه های جز بکارگیری تمام توان خود در برابر تجاوزگری صهیونیست ها نداریم، اعلام کرد که 1000 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را در 100 روز جنگ منهدم کردیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس، یکشنبه شب طی سخنانی در صدمین روز جنگ غزه اظهار داشت: نبرد طوفان الاقصی، نبردی مهم در تاریخ ملت و امت و فریادی بود که برای آزادی همه ملت‌ها به صدا درآمد.

وی گفت: هیچ گزینه‌ای جز بکارگیری تمام توان خود برای پاسخ به کشتارها و جنایات دشمن علیه ملت خویش در پیش نداریم.

ابوعبیده خاطرنشان کرد، ضربات سختی به دشمن وارد کردیم و همچنان به وارد کردن ضربات شدیدتر از ضربه هفتم اکتبر (15 مهر ماه / آغاز عملیات طوفان الاقصی) به این رژیم ادامه خواهیم داد.

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اظهار داشت: 1000 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را طی 100 روز جنگ هدف قرار داده و منهدم کردیم. هر آنچه را از نیروها و ادوات جنگی دشمن هدف قرار دادیم، با سلاح‌های ساخت گردان‌های قسام بوده است.

وی گفت: حماسه‌ای که مجاهدان ما آفریدند، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین نبردها در تاریخ امت ثبت خواهد شد. نبرد طوفان الاقصی نبرد برای میهن فلسطین است که ملت و مقاومت در یک سنگر واحد کنار هم می‌جنگند.
ابوعبیده خاطرنشان کرد، تبلیغات دشمن درباره پیروزی های خیالی اش باعث شده که حتی کودکان فلسطینی دشمن را مسخره کنند.

وی با بیان این که اهداف دشمن در برخورد با صخره پایداری فلسطینی خرد شده است، تصریح کرد، روزی کذب ادعاهای دشمن درباره انبارهای مهمات قسام و سامانه های شلیک موشک را ثابت خواهیم کرد.

سخنگوی گردان های قسام افزود: مواردی که دشمن درباره دستاوردهای خیالی خود درباره موشک و تونل ها بیان می کند سخنانی تمسخر آمیز است و یک روزی دروغ بودنش را ثابت می کنیم.

وی همچنین گفت که به مقاومت یمن، لبنان و عراق ارج می نهیم.

ابوعبیده در ادامه خاطرنشان کرد، بسیاری از اسرای دشمن طی هفته‌های اخیر سرنوشتی نامشخص پیدا کردند. به احتمال زیاد بیشتر اسرا کشته شده و دشمن مسئول سرنوشت آنان است.

وی افزود: محور مقاومت به ما اعلام کرده است که در روزهای آتی عملیاتش را گسترش خواهد داد.

سخنگوی گردان های قسام خاطرنشان کرد، فرزندان العاروری و عیاش و دیگر شهدا باید این فرصت تاریخی را برای ضربه زدن به اشغالگران غنیمت شمارند. این وظیفه ماست که به دو میلیارد مسلمان اعلام کنیم که دشمن صهیونیستی بیشتر مساجد نوار غزه را منهدم کرده است.

وی گفت: اشغالگران جنایت های بی شرمانه ای انجام دادند که اگر عدالت بود اشغالگران باید خلع سلاح و سرانشان محاکمه می شدند.

ابوعبیده افزود: از مردم می خواهیم برای مقابله با دشمن اسراییلی که در صدد تسلط بر مسجدالاقصی است بپا خیزند به مسلمان جهان می گوییم دشمن با تخریب مساجد اذان و نماز را در جنگ مذهبی آشکار قطع کرده است.

سخنگوی گردان های قسام اظهار داشت: درخواست ما از همه مسلمانان این است که از ماهیت این نبرد و کابینه جنایتکار "اسرئیل" آگاه باشند و ضعیف‌ترین ایمان آن است که از یاری رساندن به مظلومان عاجز باشد و به یاری مساجد نشتابند، پس در مساجد برای یاری مقاومت و مظلومان دعا کنید.

وی با بیان این که 100 روز است مردم بزرگ ما علیرغم زخم ها ایستاده اند،گقت: به یاری خداوند، فجر پیروزی برای ملت ما نزدیک است و جهاد و خون ملت فلسطین هدر نخواهد رفت.

پربیننده ترین خبرها