تحلیلگر نظامی در بروکسل: موشک‌های ایران حامل پیام‌های مهمی به آمریکا و اسرائیل است

تحلیلگر نظامی در بروکسل: موشک‌های ایران حامل پیام‌های مهمی به آمریکا و اسرائیل است
چهارشنبه 27 دی 1402 - 12:17

کارشناس نظامی تصریح کرد حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش خراسان در سوریه و نیز مقر موساد در اربیل حامل پیام‌های مهمی به رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

العالم- ایران

"الیجا مگنیر" خبرنگار و تحلیلگر مسائل خاورمیانه در بروکسل در گفت‌وگو با تلویزیون العالم تصریح کرد: حملات موشکی اخیر سپاه بلافاصله بعد از آن انجام شد که آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب وعده انتقام را دادند.

این تحلیلگر نظامی افزود: مسیر موشک‌های سپاه از کشورهایی مانند کویت، عراق و سوریه عبور کرد که آمریکا در آنها پایگاه نظامی دارد و این بدان معناست که اگر ایران مورد حمله قرار بگیرد امکانات و اعتماد لازم برای پاسخگویی به این حمله را دارد و می‌تواند منافع یا پایگاه‌های آمریکا در کشورهای منطقه را هدف قرار دهد.

او با اشاره به اینکه حملات اخیر سپاه از سه موقعیت مختلف و سیار انجام شد، گفت: این امر موید این واقعیت است که ایران دارای سکوهای متحرک است و رژیم اشغالگر و آمریکا باید بدانند که هدف قرار دادن برخی سکوهای ایران هرگز توانمندی این کشور را فلج نمی‌کند.

مگنیر خاطرنشان کرد که ایران ثابت کرده یک قدرت منطقه‌ای است و می‌تواند دشمنانش را به شیوه‌ای مشابه قدرت‌های جهانی مواخذه و پاسخگو کند.

پربیننده ترین خبرها