گزارش العالم؛

مقاومت زمام امور غزه را در دست دارد/ قطع اینترنت برای هشتمین روز متوالی در غزه

جمعه 29 دی 1402 - 11:23

خبرنگار العالم با اشاره به قطع مستمر اینترنت در غزه برای هشتمین روز متوالی از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به رغم تداوم حملات و جنایتگری این رژیم، مقاومت زمام امور را در غزه در دست دارد.

العالم – فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: صبح امروز جنگنده های صهیونیستی یک آپارتمان مسکونی در نزدیکی مجتمع پزشکی الشفاء در غرب غزه را هدف قرار دادند که منجر به شهادت 7 فلسطینی از جمله تعدادی کودک شد.

بنابر این گزارش، جنگنده های رژیم صهیونیستی رفح را نیز بمباران کردند از سوی دیگر گلوله باران توپخانه ای خانه های فلسطینیان در البطن السمین و جوزه اللود و بنی سهیلا به شهادت تعدادی از غیرظامیان منجر شد.

همچنین در شمال غزه نیز درگیری شدید مقاومت با اشغالگران صهیونیست به کشته شدن یک گروهبان و زخمی شدن تعدادی دیگر از نظامیان این رژیم منجر شد.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای مقاومت در پاسخ به حملات اشغالگران، شهرک های اطراف غزه را هدف قرار دادند تا ثابت کنند که توانمندی جنگی خود را حفظ کرده و زمام امور را در کنترل دارند.

بنابر این گزارش،‌ اینترنت غزه نیز برای هشتمین روز متوالی قطع شده و هیچ ارتباطی در این منطقه بین شهروندان و اورژانس وجود ندارد.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که بیماری های واگیر در غزه به ویژه مراکز اسکان آوارگان فلسطینی بسیار شایع شده است.

پربیننده ترین خبرها