گزارش العالم:

تجمع اعتراضی اهالی رام الله در واکنش به سفر بلینکن به این شهر + فیلم

پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 - 14:53

اهالی شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن در اعتراض به سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به این شهر تجمع کردند.

العالم-فلسطین اشغالی

نمایندگان گروه های فلسطینی با برپایی تجمعی در مرکز شهر رام الله ، به سفر بلینکن به این شهر فلسطینی اعتراض کردند.

تظاهرکنندگان با اشاره به شریک بودن آمریکا و صهیونیست ها در ریختن خون فلسطینی ها، از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند از دیدار با این مقام آمریکایی اجتناب کند.

موفق سحویل دبیر جنبش فتح در رام الله به شبکه خبری العالم گفت: با این تجمع اعتراضی مخالفت خود را با سفر بلینکن به عنوان نماینده آمریکا و شریک کشتار فلسطینی ها اعلام و تصیریح می کنیم که بلینکن هر بار برای دفاع از رٰژیم صهیونیستی عازم منطقه می شود و از همان ابتدای تصمیم گیری برای جنگ علیه غزه که وی خود را یهودی معرفی کرد ، کاملا آشکار بود که آمریکا شریک جرم و جنایات صهیونیست ها در حق فلسطینی هاست.

این درحالی است که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در همان نزدیک محل برگزاری تجمع اعتراضی با بلینکن دیدار کرد و از او خواست که برای توقف جنگ در غزه و ارائه ی کمک به نوار غزه تلاش کند.

واصل ابو یوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین نیز به العالم گفت: پنجمین سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه در چارچوب حمایت از رژیم صهیونیستی و تداوم جنایات و نسل کشی این رژیم علیه فلسطینی ها صورت گرفته است و به همین علت آمریکا شریک این تجاوزگری محسوب می شود.

پربیننده ترین خبرها