گزارش العالم؛ اگر صهیونیست ها به رفح حمله کنند حمام خون به راه می افتد

شنبه 21 بهمن 1402 - 18:23

آوارگان فلسطینی اردوگاه البریج خاطرنشان کردند که اگر ارتش رژيم صهیونیستی عملیات خود را به رفح اجرا کند آمار شهدای این منطقه به علت تراکم جمعیت از شمار  شهدای تجاوزگری چند ماه اخیر صهیونیست ها به غزه بیشتر خواهد شد.

العالم-فلسطین

شماری از آواراگان فلسطینی ساکن اردوگاه البریج در گفت و گو با اسرا البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در رفح غزه اظهار داشتند که به علت تهدیدات رژیم صهیونیستی قادر به بازگشت به منازل خود نیستند و در صورت اجرای عملیات ارتش اشغالگر به این منطقه حمام خون راه خواهد افتاد.

خاطرنشان می شود، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داده که نتانیاهو به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده است که عملیات زمینی در رفح ظرف ۲ هفته آینده آغاز خواهد شد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ارتش دستور داده طرحی برای تخلیه جمعیت از رفح با ادعای نابود کردن چهار گردان باقی‌مانده حماس ارائه کند.

آوارگان اردوگاه البریج خاطرنشان کردند که رفح تاکنون یک میلیون و 300 آواره را در خود جای داده و این درحالی است که این منطقه در حالت عادی گنجایش بیش از 300 هزار نفر را ندارد.

آوارگان فلسطینی اردوگاه البریج همچنین تصریح کردند که با توجه به تراکم جمعیتی در رفح، اگر صهیونیست ها عملیات خود را علیه رفح اجرا کنند پیش بینی می شود که شمار شهدای این منطقه از شمار شهدای چند ماه اخیر تجاوزگری به غزه فراتر برود.

پربیننده ترین خبرها