ویدیویی که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند تصاویر السنوار و خانواده‌اش در تونلی در غزه است 

چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 08:35

ارتش رژیم اشغالگر ویدیویی منتشر و ادعا کرده که لحظات ورود یحیی السنوار به همراه خانواده‌اش به درون یکی از تونل‌های زیرزمینی در خان‌یونس در جنوب این باریکه را نشان می‌دهد.

العالم- فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدیویی ادعا کرده که السنوار به همراه خانواده اش در روزهای اول جنگ از طریق تونل جابجا شده اند. این در حالی است که تصاویر منتشر شده مبهم بوده و چهره افراد در آن واضح نیست و مشخص نیست که ادعای این رژیم در باره السنوار و خانواده وی درست باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی که طی بیش از ۴ ماه از کشتار جمعی و جنگ ویرانگر علیه باریکه غزه، نتوانسته به هیچ‌یک از اهداف اعلام‌شده خود از جمله آزادی اسرای صهیونیست و نابودی جنبش مقاومت حماس دست یابد، حالا با انتشار ویدیویی ادعایی از "یحیی السنوار" رهبر این جنبش در غزه، خاطرنشان کرده که زمان پیدا کردن او نزدیک‌ است.

به گزارش العربیه، ارتش اسراییل خاطرنشان کرده که "در حال گردآوردی داده‌های اطلاعاتی زیادی درباره رهبران حماس هستیم و ویدیویی که از السنوار در تونلی در خان‌یونس منتشر شده تایید می‌کند که ما به او نزدیک هستیم. "

این در حالی است که طبق بیانیه ارتش اشغالگر، این ویدیو ۴ روز بعد از عملیات "طوفان الاقصی" در ۷ اکتبر (15 مهر ماه) ضبط شده و به فرض صحت ادعای ارتش این رژیم، هم اکنون بیش از 4 ماه از آن زمان می گذرد.

پیشتر نیز کانال ۱۳ تلویزیون عبری مدعی شده بود که ارتش اسرائیل ویدیویی از السنوار به همراه همسر و فرزندانش در داخل یکی از تونل‌های خان‌یونس به دست آورده است و السنوار بعد از اطلاع از فاش شدن محل اختفایش، این تونل را ترک کرده است.

این رسانه اسراییلی در عین حال تأکید کرده که بر اساس آنچه در این ویدیو نشان داده می‌شود رهبر حماس در غزه در جریان حملات بی‌وقفه ارتش این رژیم به خان‌یونس آسیبی ندیده است.

کانال ۱۳ تلویزیون عبری خاطرنشان کرده که این ویدیو از السنوار در جریان بازرسی از یک تونل استراتژیک کشف‌شده از سوی ارتش اسرائیل به دست آمده که طی آن یک دوربین امنیتی تصاویر السنوار را در حال قدم زدن با همسر و فرزندانش که در سلامت کامل بودند، ضبط کرده است.

پربیننده ترین خبرها