شراره آزادسازی فلسطین؛

هشدار به اسراییل درباره حمله به لبنان و شعله ورشدن آتش جنگ بزرگ

شنبه 28 بهمن 1402 - 15:48

یک کارشناس و تحلیل گر عرب هشدار داد که دشمن اگر بخواهد به عمق خاک لبنان حمله کند، آتش جنگ بزرگ را روشن می کند و این جنگ جرقه آزادی فلسطین خواهد بود.

العالم - لبنان

محسن صالح، کارشناس لبنانی مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم اظهار داشت: مقاومت لبنان سوگند یاد کرده است که اجازه ندهد لبنان جولانگاه رژیم صهیونیستی شود و بر همین اساس این رژیم را از جنوب لبنان اخراج کرد. ما این حقیقت را در سال 2000 اثبات کرده ایم.

وی افزود: این حقیقت خلاف تخیلات رژیم صهیونیستی و آمریکاست که فکر می کنند باید کل منطقه از جمله لبنان و همه لبنانی ها را به زانو درآورند.

محسن صالح با اشاره به اینکه این رژیم فهمیده است که مقاومت لبنان اهل چانه زنی و سازش نیست، تصریح کرد که مسأله فلسطین بخشی از تفکر مقاومت است و هرگز فلسطین و مقاومت فلسطین را تنها نمی گذارند.

این کارشناس خاطرنشان کرد که سید حسن نصرالله در اولین سخنرانی خود پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد که شکست حماس و پیروزی دشمن غیر ممکن است و این نکته در عمق باورهای مقاومت جای دارد.

وی افزود: امروز مقاومت در لبنان به حملات دشمن پاسخ می دهد و کار خود را انجام داده است. اکنون دشمن احساس می کند که مقاومت لبنان قدرتمند است و می تواند به این رژیم خسارت وارد کند. لذا بر سر دو راهی قرار گرفته و این در حالی است که سی آی ای (سیا) به این رژیم هشدار داده است که در صورت حمله به لبنان با خسارت استراتژیک مواجه خواهد شد.

این کارشناس لبنانی در ادامه گفت: خشم سید حسن نصرالله کاملا به جاست و تأکید کرده است که پاسخ خون، خون خواهد بود و این معادله ای جدید است.

وی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی می کوشد بحران خود را به خارج صادر کند در صورتی که حمله به لبنان سرآغاز جنگی بزرگ و شراره آزادسازی فلسطین خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها