اعتراف مجله عبری به سرقت نظامیان اسراییلی از خانه های فلسطینیان غزه

اعتراف مجله عبری به سرقت نظامیان اسراییلی از خانه های فلسطینیان غزه
شنبه 5 اسفند 1402 - 19:55

یک رسانه عبری اذعان کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیل در غزه هر چیزی را که به دستشان رسید، غارت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، مجله عبری زبان 972 گزارش داد که دزدیدن اموال فلسطینی ها در باریکه غزه از سوی اشغالگران اسرائیلی به یک امر عادی تبدیل شده است و همه اشیاء اعم از فرش، لوازم آرایشی، موتور سیکلت، طلا، تلفن همراه، لپ تاپ و حتی اسباب بازی‌های کودکان، به سرقت رفته است.

این مجله اسراییلی خاطرنشان کرد، نظامیان اسرائیلی‌ که مرتکب هرگونه جنایت علیه کودکان و زنان غزه شده‌اند، از انتشار کلیپ‌های ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی خجالت نمی‌کشند و با افتخار تخریب وحشیانه ساختمان‌ها، تحقیر اسرای فلسطینی و دزدی‌های خود را به تصویر کشیده اند.

برخی از این کلیپ‌ها در شکایت ماه گذشته از سوی کشور آفریقای جنوبی به دیوان بین‌المللی دادگستری به عنوان شاهدی برای نسل‌کشی ارائه شده است.

افتخار زنان نظامیان صهیونیست به دزدی همسران نظامی خود
در یک گروه فیس بوک برای زنان اسرائیلی با نزدیک به 100هزار کاربر، یکی از آنها پرسید با هدایایی که شریک زندگی اش از غزه برای او آورده است، چه خواهد کرد؟

یکی از این زنان با وقاحت عکسی از لوازم آرایش دزدی شده منتشر کرده و نوشته است: «همه آنها جز یک محصول، پلمپ است.»

غارت خانه های غزه از سوی نظامیان صهیونیست
این منبع ادامه داد که این پدیده یک راز نیست، زیرا به طور گسترده - و بدون انتقاد - در رسانه‌های اسرائیلی گزارش شده است.

خاخام های جنبش مذهبی صهیونیستی به سؤالات سربازان در مورد آنچه که غارت بر اساس قوانین یهود مجاز است، پاسخ داده‌ و این اقدام مجاز دانسته اند.

دزدی اموال فلسطینیان توسط اشغالگران به حیوانات رسیده است!

کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از یک نظامی اسرائیلی در حال دزدیدن شتر از شهروند فلسطینی در باریکه غزه پخش کردند که در حال سواری بر روی آن، با افتخار و ابراز خوشحالی عکس می گیرد.

پربیننده ترین خبرها