بیانیه ارتش یمن درباره عملیات علیه کشتی‌های آمریکایی

بیانیه ارتش یمن درباره عملیات علیه کشتی‌های آمریکایی
يکشنبه 6 اسفند 1402 - 01:41

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد یکشنبه اعلام کرد که یک نفتکش و چند ناو جنگی آمریکایی را در خلیج عدن و دریای سرخ با موشک و پهپاد هدف قرار داده‌اند.

العالم - یمن

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد یکشنبه بیانیه‌ای درباره عملیات‌های اخیر ارتش این کشور علیه کشتی‌های آمریکا در منطقه صادر کرد.سریع در این بیانیه اعلام کرد که یک نفتکش و چند ناو جنگی آمریکایی را در خلیج عدن و دریای سرخ با موشک و پهپاد هدف قرار داده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه «المسیره»، وی در این‌باره توضیح داد: «ما ندای مردم بزرگ یمن برای پیروزی بر ظلم و ستم علیه مردم فلسطین و پاسخ دادن به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان را اجابت کردیم».

سخنگوی ارتش یمن اظهار داشت: «نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از خداوند متعال در یک عملیات نظامی کیفی، نفتکش آمریکایی "تورم ثور" را در خلیج عدن با تعدادی موشک مناسب هدف قرار داد».در ادامه این بیانیه آمده است: «همزمان، نیروی هوایی ارتش یمن نیز تعدادی ناو جنگی آمریکایی را در دریای سرخ با تعدادی پهپاد هدف قرار داد».

سریع ادامه داد که نیروهای مسلح یمن تأیید می‌کنند که در دفاع از کشور، مردم و ملت ما، با عملیات نظامی با کیفیت‌تر علیه همه اهداف متخاصم در دریاهای سرخ و عربی مقابله خواهند کرد.وی در پایان تصریح کرد: «نیروهای مسلح یمن در کنار تمام مردم بزرگ یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم فلسطین ادامه می‌دهند و تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره مردم فلسطین در غزه متوقف نشود، عملیات نظامی آنها متوقف نخواهد شد».در حال تکمیل...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها