گزارش العالم از تله رژیم صهیونیستی برای فاجعه کشتار میدان النابلسی غزه/ افزایش شهدا به 150 و زخمی ها به 1000 نفر+ فیلم

پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 - 14:38

شمار شهدای حمله صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینیانی که در انتظار کمک های بشردوستانه در میدان النابلسی در جنوب غرب غزه جمع شده بودند، تا کنون به 150 نفر رسیده است.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه العالم در دیر البلح غزه گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنجشنبه) به مردمی که در انتظار کمک های بشردوستانه در میدان النابلسی در جنوب غرب غزه جمع شده بودند حمله کرد؛ مردمی که برای گرفتن لقمه نانی – پس از مدتها تحمل گرسنگی – در این میدان تجمع کرده بودند اما با کفن برگشتند. آنها شهید یک لقمه نان شدند و غزه شاهد جنایت هولناک دیگری شد.

بنابر این گزارش،‌ علاوه بر ارتکاب رژیم صهیونیستی به کشتار جمعی در غزه و حملات جنایتکارانه این رژیم به فلسطینیان، شمار کودکانی که بر اثر گرسنگی به شهادت می رسند به خصوص در شمال غزه، پیوسته در حال افزایش است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، ده ها کودک در بیمارستان کمال عدوان و دیگر بیمارستان های غزه به دلیل گرسنگی و سوء تغذیه با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.

ماجرای جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی در میدان النابلسی غزه

بنابر این گزارش، در حالی کودکان در بیمارستان ها به خاطر گرسنگی و سوء تغدیه در آستانه مرگ هستند پدران و برادرانشان برای دریافت کمک های بشردوستانه به میدان النابلسی در خبایان الرشید غزه، – که از قبل برای تحویل مواد غذایی تعیین شده بود - رفته بودند که رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن مردم جنایت هولناک دیگری را مرتکب شد. در این جنایت بیش از 150 نفر به شهادت رسیده و صدها نفر (حدود 1000) مجروح شدند.
در همین حال برخی منایع خبری تعداد زخمی های جنایات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در میدان النابلسی در نزدیک خیابان الرشید در شهر غزه حدود یکهزار نفر اعلام کرده اند.

پیش از این رسانه های فلسطینی شمار شهدا را 70 نفر و زخمی را 600 نفر گزارش داده بودند آماری که همچنان در حال افزایش است.

خبرنگار العالم گزارش داد: تا این لحظه 50 شهید به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده اند و بقیه شهدا در ساحل، در جاده ها، خیابان ها و در میدان النابلسی پراکنده هستند و از یک سو تانک ها و از سوی دیگر جنگنده های رژیم اشغالگر اجازه امدادرسانی و انتقال جنازه ها را نمی دهند.

صبح خونین غزه

بنابر این گزارش، به دنبال این واقعه شوک آور مادران برای انتقال پیکر شهدا یا کمک به مجروحان، سراسیمه خود را به بیمارستان شهدای الاقصی و میدان النابلسی رساندند.

جنایتی فجیع تر از جنایت المعمدانی

خبرنگار العالم فاجعه میدان النابلسی در غزه را فجیع تر از جنایت المعمدانی توصیف کرد با این تفاوت که رژیم صهیونیستی برای مردم در میدان النابلسی تله گذاشته بود چون می دانست مردم برای دریافت کمک حتما در این میدان جمع خواهند شد.

بنابر این گزارش، مهر ماه گذشته قتل‌عام رخ داده در بیمارستان المعمدانی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی، بزرگ‌‌ترین تلفات جانی و کشتار جمعی را رقم زد. هزاران فلسطینی آواره در حیاط بیمارستان المعمدانی با این فرض که در مکانی امن هستند، در حیاط بیمارستان مذکور پناه گرفته بودند؛ بسیاری از این افراد در حال حاضر جان باخته یا به شدت مجروح شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها