وقتی رژیم صهیونیستی به کبوتر صلح نابلس هم رحم نمی کند+فیلم

سه شنبه 15 اسفند 1402 - 14:17

رژیم صهیونیستی پس از تخریب منزل شهید معاذ المصری در نابلس، یک کبوتر صلح را هم کشت. این حادثه نشان می دهد که این رژیم هیچ درکی از انسانیت ندارد و عزم خود برای قتل عام هر جانداری در خاک فلسطین و از بین بردن هر گونه نشانه حیات در این سرزمین جزم کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله به نابلس، منزل شهید معاذ المصری را تخریب کردند تا برگ دیگری به دفتر پر از جنایت خود اضافه کنند.

متجاوزان صهیونیست این بار به سمبل صلح و دوستی در آسمان یعنی کبوتر هم رحم نکردند. این رژیم با تخریب شدید و گسترده خیابان ها در اردوگاه نور شمس در طولکرم شدت کینه و حس انتقام جویی خود بابت حوادث 7 اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) را نسان می دهد.

بنابر این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به انفجار و تخریب در نابلس و اردوگاه نور شمس منحصر نمی شود؛ بلکه نظامیان این رژیم با حمله به شهر طوباس، به بازداشت گسترده و بی سابقه شهروندان در شب گذشته اقدام کردند.

حملات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین همواره با مقاومت گروه های فلسطینی همراه است.

تخریب و ویرانگری، شگرد تعمدی این رژیم برای ارتکاب جنایات هر چه بیشتر علیه ملت فلسطین است با این حال ادامه جنگ باعث تشدید آشفتگی و سردرگمی و شکست کامل این رژیم در دستیابی به اهدافی اعلامی خود از جمله نابودی مقاومت شده است.

پربیننده ترین خبرها