وزیر دفاع یمن: آمریکا و انگلیس منتظر روزهای دردناکتری باشند

وزیر دفاع یمن: آمریکا و انگلیس منتظر روزهای دردناکتری باشند
سه شنبه 15 اسفند 1402 - 18:10

وزیر دفاع در دولت نجات ملی یمن به مقامات آمریکایی و انگلیسی هشدار داد و گفت که باید منتظر روزهای دردناکتری در دریای سرخ باشند.

العالم - یمن

ناصر العاطفی امروز سه شنبه در سخنانی گفت: هشدارهای خود را به آمریکایی ها و انگلیسی ها تکرار و تاکید می کنیم که رویارویی دریایی در آینده دردناک تر و فراتر از همه پیش بینی ها خواهد بود.

وزیر دفاع یمن گفت: سه گانه شرور و جنایتکار، آمریکا، انگلیس و «اسرائیل» و کسانی که در مدار آنها هستند، باید سخنان سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن را به خوبی درک کنند.

وی افزود: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به موضع یمن و نیروهای مسلح آن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها در غزه صورت می گیرد.

العاطفی گفت: حملات آشکار و مکرر آمریکایی ها و انگلیسی ها، بر نیروهای مسلح و روحیه مردم یمن تأثیری نداشته و نخواهد داشت.

وی خطاب به واشنگتن و لندن گفت: اگر خود را به حفاظت از صهیونیست ها مکلف می دانید، پس بدانید که ما نیز باید از مردم فلسطین حمایت و کمک کنیم.

وزیر دفاع یمن افزود: ما همیشه در کمین هرگونه کشتی صهیونیستی، آمریکایی یا انگلیسی خواهیم بود که به دنبال نقض ممنوعیت حرکت این کشتی‌ها در دریای سرخ و عرب باشد.

وی افزود: ما از کشورهایی که کورکورانه پشت سر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها حرکت می کنند می‌خواهیم که با وارد شدن به ائتلاف های مشکوک علیه یمن، مرتکب حماقت نشوند.

العاطفی گفت: مرحله بعدی آبستن تحولات گسترده ای است و نیروهای مسلح برگه های برنده زیادی دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها