رهبر انصارالله یمن: 96 عملیات برای یاری غزه انجام داده ایم/ 61 کشتی هدف واقع شده است

رهبر انصارالله یمن: 96 عملیات برای یاری غزه انجام داده ایم/ 61  کشتی هدف واقع شده است
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 - 18:20

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: جنایات اسرائیلی-آمریکایی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه در مقابل دیدگان جامعه جهانی صورت می گیرد.

العالم - یمن

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی عصر امروز (پنجشنبه) گفت: جنگ تجاوزکارانه اسرائیل و آمریکا علیه ملت فلسطین در باریکه غزه برای ششمین ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد که نسل‌کشی در غزه جنایت علیه بشریت است.

الحوثی بیان کرد که دشمن اسرائیلی از سیاست گرسنه نگه داشتن به عنوان ابزاری برای قتل عام اهالی غزه استفاده می کند. به طوری که در این هفته هر 24 ساعت 7 قتل عام در غزه انجام شد.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: دشمن صهیونیستی حتی صیادان فلسطینی که از گرسنگی برای صید ماهی به دریا می روند را هدف قرار می دهد اما دشمن به رغم ویرانی، قتل و جنگ گرسنگی در غزه در تحقق اهدافش با شکست مواجه شده است.

وی اشاره کرد که رژیم اشغالگر نه توانست به اسرایش دست یابد و نه توانست مبارزان مقاومت را شکست دهد بلکه نظامیان دشمن پس از رویارویی با مبارزان مقاومت در غزه، به طور کامل روحیه خود را باخته اند.

الحوثی یادآوری کرد که خسارت‌های اقتصادی دشمن به خاطر هزینه جنگ غزه رو به افزایش است.

وی ادامه داد در حالی که کلمبیا، ونزوئلا و آفریقای جنوبی تدابیر عملی برای قطع روابط با دشمن صهیونیستی انجام داده اند بنابراین اعراب مسئولیت مضاعفی در زمینه یاری مردم فلسطین دارند.

رهبر انصارالله یمن خاطر نشان کرد: کشورهایی که اقدام به عادی سازی کردند زمینه را برای نفوذ دشمن اسرائیلی باز کردند. یکی از این راه‌های نفوذ اعطای تابعیت است.

به باور الحوثی رژیم اسرائیل قصدی برای تحقق صلح واقعی یا کشورهای منطقه ندارد.

وی تاکید کرد که جبهه حزب الله با قدرت به نبرد با دشمن ادامه می دهد. جبهه حزب الله لبنان حامی قوی مردم فلسطین در مقابل دشمن صهیونیستی است. جبهه عراق به حمله به دشمن اسرائیلی ادامه می دهد لذا ملت‌هایی که فرصت اقدام دارند مسئولیت بزرگتری به عهده دارند.

سیدعبدالملک حوثی یاداور شد:‌ اسرائیلی‌ها برای جبران شکست قاطع خود در دستیابی به پیروزی قاطع، به نسل‌کشی علیه فلسطینیان در غزه متوسل شدند، محکومیت و ابراز نارضایتی از تجاوزات «اسرائیل» کافی نیست و باید برای توقف جنگ گام‌های عملی روشنی برداشت.

وی افزود: "اسرائیل" خطری برای کل ملت ما است، «اسرائیل» هیچ قصدی برای برقراری صلح واقعی با هیچ کشور یا مردمی در منطقه ندارد، اگر مقاومت در فلسطین و لبنان نبود، دشمن اسرائیلی می‌توانست خسارات بزرگی به ملت ما وارد کند.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان ساخت: جبهه حزب الله با قدرت به عملیات خود ادامه می‌دهد و تأثیر بسزایی در مقابله با دشمن «اسرائیلی» دارد، امیدواریم سرعت عملیات مقاومت در عراق علیه دشمن «اسرائیلی» تشدید شود.

وی تاکید کرد: از زمان طوفان اقصی تاکنون 96 عملیات برای یاری غزه انجام داده ایم و 61 کشتی هدف واقع شده است

پربیننده ترین خبرها