مردم بحرین در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند/ تاکید بر لزوم برچیده شدن سفارت تل‌آویو

مردم بحرین در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند/ تاکید بر لزوم برچیده شدن سفارت تل‌آویو
شنبه 19 اسفند 1402 - 13:11

مردم بحرین در حمایت از مردم مظلوم باریکه غزه و محکومیت جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه آنها تظاهرات کرده و خواهان قطع روابط حکومت بحرین با این رژیم و برچیده شدن سفارت آن در منامه شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه های بحرین، تظاهرکنندگان در کنار پرچم فلسطین و بحرین، تصاویری از آیت الله « عیسی قاسم » رهبر شیعیان این کشور در دست داشتند و شعارهای انقلابی سردادند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین ضمن محکومیت حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن، بر همبستگی خود با ملت یمن و فلسطین تاکید کردند.

مردم بحرین خواستار توقف حملات ارتش رژیم اسرائیل به باریکه غزه، تعطیلی سفارت این رژیم در بحرین و اخراج سفیر آن از منامه شدند.

رسانه های بحرین همچنین از برپایی تظاهرات مشابه در سایر نقاط این کشور از جمله «سلماباد» گزارش دادند که شرکت کنندگان با برافراشتن پرچم فلسطین، خواستار پایان جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، رفع محاصره باریکه غزه و تهیه غذا و دارو برای ساکنان آن شدند.

مردم بحرین در حالی اقدام به برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و یمن کرده اند که مقامات این کشور ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا اقدام به امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل کردند و در پی آن سفارت این رژیم در منامه ایجاد شد.

حکومت بحرین همچنین با آمریکا و انگلیس در حملات هوایی علیه یمن همراهی کرده است. ارتش یمن در حمایت از ملت فلسطین، کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در آب های دریای سرخ هدف قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها