پویش همبستگی در رم برای پایان دادن به تجاوز صهيونيست ها به غزه

پویش همبستگی در رم برای پایان دادن به تجاوز صهيونيست ها به غزه
يکشنبه 20 اسفند 1402 - 08:51

 هزاران شهروند ایتالیایی شب گذشته در رم، پایتخت ایتالیا، برای پایان دادن به نسل کشی ساکنان غزه در یک پویش همبستگی شرکت کردند.

العالم - اروپا

این پویش به دعوت فلسطینی های مقیم رم، جمعیت دوستان هلال احمر فلسطین، سازمان های جامعه مدنی و اتحادیه های کارگری ایتالیا برگزار شد

شرکت کنندگان با برافراشتن بنرهایی با نام کودکان شهید، شعارهایی برای آزادی فلسطین سر دادند.

عبیر عوده، سفیر فلسطین در ایتالیا، طی سخنانی از جامعه جهانی خواست برای توقف کشتار فلسطینیان، اجرای قطعنامه های بین المللی و پایان اشغالگری، وارد عمل شود و به مسئولیت های خود در این زمینه عمل کند.

مائوریتزیو لندینی، دبیر کل بزرگترین اتحادیه کارگری ایتالیا نیز به نوبه خود توقف تجاوزگری رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و مداخله دولت ایتالیا و جامعه جهانی برای اجرای قطعنامه های سازمان ملل را خواستار شد.

همچنین یوسف سلمان، رئیس گروه فلسطینی های مقیم رم، ادامه جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت فلسطینی ها و استقلال آنان را به رسمیت شناخت.

نمایندگان سازمان های جامعه مدنی و شرکت کنندگان نیز به نوبه خود بر حق مردم فلسطین در برخورداری از آزادی و استقلال را که توسط قطعنامه ها و کنوانسیون های بین المللی به رسمیت شناخته شده است، تأکید کردند.

پربیننده ترین خبرها