به مناسبت سالگرد تاسیس تلویزیون العالم؛

خبرنگار العالم در غزه: رسالت‌مان را با تمام قدرت ادامه خواهیم داد

دوشنبه 21 اسفند 1402 - 14:57

در بیست و یکمین سالگرد راه‌اندازی شبکه تلویزیونی العالم و اولین روز از ماه مبارک رمضان در باریکه غزه، خبرنگار العالم با دلی آکنده از اندوه، از رنج مردم این باریکه در کشاکش جنگ رژیم صهیونیستی و نسل کشی فلسطینیان سخن گفت و تأکید کرد که این مردم به رغم جنایات و محاصره ضد بشری، ثابت‌قدم و مصمم هستند.

العالم- فلسطین اشغالی

"اسراء البحیصی" خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد، سفره خانواده‌ها در باریکه غزه در ماه مبارک رمضان شکم کودکان را که از قحطی و گرسنگی در نتیجه جنگ و محاصره صهیونیست‌ها رنج می‌برند، سیر نمی‌کند و حتی موضوع دردناک‌تر این است که مردم از خانه‌های خود آواره شده‌اند.

بنابر این گزارش، رژیم اشغالگر شادی و لبخند اهالی غزه را به معنای واقعی ربوده است ولی آنها همچنان ثابت‌قدم و مقاوم مانده‌اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که امیدوار بودیم حداقل در روز اول ماه مبارک رمضان (در فلسطین امروز دوشنبه روز اول رمصان است) شاهد آتش‌بس در غزه بوددیم اما صدای بمباران‌ها در اینجا گوش‌ها را کَر کرده است.

وی وضعیت حاکم بر باریکه غزه را دردناک و در عین حال غیرقابل تصور توصیف کرد و در عین حال متذکر شد که ما به عنوان خبرنگار، به رسالت خود در این سرزمین تحت محاصره و جنگ‌زده ادامه خواهیم داد. "ما شکست نخورده‌ایم و ناامیدی بر ما غلبه نمی‌کند و به رغم تمام سختی‌ها و رنج‌ها، ثابت‌قدم خواهیم ماند. "
بنابر این گزارش، شبكه‌ خبری تلویزیونی بين‌المللی العالم، 21 اسفند ماه ( 12 مارس) 1381 در آستانه حمله نیروهای آمریکایی و انگلیسی به عراق فعالیت خود را به زبان عربی آغاز کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها