ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی به رغم ادامه نسل کشی در غزه + فیلم

پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 12:26

علی الجریری، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت که آمریکا همیشه به رژیم صهیونیستی برای کشتار ملت فلسطین چراغ سبز نشان داده است اما این رژیم به رغم برخورداری از ارتشی با قدرت تسلیحاتی نابرابر در مقابل انقلابیون و رزمندگان، نتوانسته است هیچ موفقیتی به دست آورد.

العالم - فلسطین اشغالی

علی الجریری، در گفتگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد که داستان آمریکا درباره خاورمیانه و مسئله فلسطین و نسل کشی در غزه، داستانی عوام فریبانه است.

وی تأکید کرد که آمریکا تنها کاری که می کند دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای ادامه نسل کشی و بمباران است.

این کارشناس گفت: پس از 7 اکتبر بسیاری از معادلات سیاسی نه فقط در میان طرف های عربی بلکه در طرف اسرائیلی هم به هم خواهد ریخت به طوری که احزاب بسیاری از صحنه قدرت حذف خواهند شد و ائتلاف های جدیدی شکل خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: گزارش های اخیر سی آی ای و 18 دستگاه اطلاعاتی و جاسوسی دیگر حکایت از آن دارند که جنگ و مقاومتی که در غزه جریان دارد، بی سابقه است و در هیچ کشوری رخ نداده است. این مقاومت ظرفیت آن را دارد که تا 70 سال ادامه یابد.

وی افزود: بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی هر چقدر دست به نسل کشی و ویرانگری علیه ملت فلسطین بزند، نمی تواند هیچ پیروزی نظامی به دست آورد.

این کارشناس در پایان تصریح کرد: این جنگ در واقع جنگ نبیت بلکه نوعی نسل کشی با استفاده از ارتشی با قدرت نابرابر با مقاومتی است که فقط سلاح سبک انفرادی دارد... ملت فلسطین در طول مبارزات خود هیچگاه ارتش نداشته است بلکه فقط گروه مقاومت از آن دفاع کرده است.. ما نمونه های نخستین انتفاضه را دیدیم و دیدیم که مردم چگونه مقاومت می کنند و پیروز می شوند و اگر مذاکرات اسلو نبود – که اسرائیل را در اراضی اشغالی نجات داد – این رژیم نمی توانست در اراضی اشغال شده در سال 67 دوام بیاورد.

پربیننده ترین خبرها